Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaslané jiné zboží než bylo objednáno! Bez dokladu!!!!! Email jako důkaz.
Zaslání požadovaného zboží! Bylo objednáno na svatby. Voláme a bez reakce! Zřejmě podnikání na černo! Budeme nuceni se obrátit na příslušné orgány!
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Prodávající by tedy musel prokázat opak.
V případě kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem však není třeba ihned uplatňovat reklamaci. Pokud zboží nedojde v odpovídající jakosti, může spotřebitel uplatnit právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od převzetí. Odstoupení doporučujeme zaslat formou doporučeného dopisu s dodejkou. Spotřebitel je pak povinen vrátit prodávajícímu zboží zpět, a to do 14 dní od platného odstoupení od smlouvy.
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.