Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#9401Klamné informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2016, před 9 lety

Lucie Němcová

Znění stížnosti

Dobrý večer,dne 15.6. 2015 mi volala paní a nabídla mi tarif T-mobile..Bylo to týden před mou svatbou,tudíž jsem jí zdělila,že nemám zájem a už vůbec čas na to,abych něco vyřizovala a řešila..Po několikátém odmítnutí jsem bohužel přijala její nabídku,s tím,že paní za mě vše vyřídí(hlavně zrušení paušálu u O2) a nemusím nic dělat,jen podepsat zásilku,která dorazí.Po otevření zásilky jsem byla v šoku,když jsem zjistila,že mi bylo přiřazeno nové číslo a sim karta.Dělám na živnost a všichni lidi jsou zvykli mi psát a volat na jedno číslo už osm let.Neměla jsem nejmenší důvod to měnit!!Bohužel se v této situaci nacházím poprvé,tak nevím,co mám dělat..Na pobočce jsem to řešila už 3 krát a přes infolinku 2 krát..Řekli mi,at nadále vše platím,abych neměla penále a příjde mi vyrozumění a peníze by se mi měli vrátit zpátky.Bohužel jsem v té době byla mimo Ostravu a dopis nebyl doručen.V T-mobile mi opet řekli at čekám :-/.Už je to minimálně další dva měsíce a já jsem minus +- 4000 kc za paušál který NECHCI a který NEPOUŽÍVÁM!!PROSÍM Vás tímto o vyřešení tohoto nedorozumění.Nemám zájem o tento tarif z důvodů mylných informací,které mi paní předala.Prosím o vyřešení,doufám v kladné vyřízení..Předem děkuji.Lucie Skurová(ted už Němcová)


Produkt

Neinformovanost o nové simce a novém čísle,nevyřízení zrušení paušálu u O2


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz a zrušení smlouvy u T-mobile..Ano,souhlasila jsem se změnou paušálu,ale pod podmínkou,že se mi automaticky zruší O2 a přejdu k T-mobil,budu platit o 200 kc méně a ušetřím!!Místo toho platím dva paušály najednou a jsem 4000 kc v minuse..prosím o kladné vyřízenní,jelikož se už nejedná o malou částku,pokud budete mít problém s vrácením peněz,budu to muset řešit soudně...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2016 16:32, před 9 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Pokud společnost svůj závazek nedodržela, podstatně porušila smlouvu a zákaznice má právo od smlouvy odstoupit.

Nesouhlasí-li zákaznice s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákaznice do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.