Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#9402Zavedení samoobslužných pokladen - Tesco express

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2016, před 9 lety

Jitka Konečná

Znění stížnosti

Dobrý den,

ráda bych okomentovala nově vzniklou situaci na pobočce Tesco Express na I.P.Pavlova v Praze, neboť díky nově zavedeným samoobslužným pokladnám se čas čekání ve frontách prodloužil nejméně na trojnásobek. Jako zákazníka mne to obtěžuje už z toho důvodu, že kvůli každé drobnosti (nákup alkoholu, platba stravenkou, chybně zadaná položka) musí stejně v každém případě přijít obsluha a zákazník čeká o to déle. Zavedení tohoto typu pokladen má jistě smysl ve velkých prodejnách, ovšem pokud se ze 4 pokladen zruší 2, smysl silně postrádám. Prodejna na I.P.Pavlova je často navštěvována turisty, zákazníci zde tedy nejsou stálí a utěšovat se, že se s novým systémem obsluhy naučí rychle pracovat tedy nelze. Praxí se zde stejně stalo, že samoobslužnou pokladnu nakonec obsluhuje zaměstnanec, protože zákazníci mají často problém s položkami, které nejsou opatřeny EAN kódem (zelenina, pečivo, atd.). Vyhledávání položek je pro zaměstnance však mnohem zdlouhavější než zadávání na běžném typu pokladen. Žádám o prošetření situace a vysvětlení jaký smysl má zavedení samoobslužných pokladen v tomto typu zařízení, pokud samozřejmě pomineme snížení nákladů na zaměstnance, o které pravděpodobně primárně šlo.

S pozdravem
Ing. Jitka Konečná


Požadované řešení

Prodejna na I.Pavlova neumožňuje díky svému dispozičnímu řešení čekání ve více frontách, řešením by tedy bylo umístění pokladen tak, aby k nim šli přímo ti zákazníci, kteří s ní již umí rychle pracovat. Není zde na to však vůbec žádný prostor. Jediná možnost je tedy čekat v jedné dlouhé frontě a doufat, že si zákazníci před vámi s pokladnou rychle poradí. Ještě jednodušším řešením by samozřejmě bylo vrátit zpět běžný typ pokladen, chápu však, že Tesco do zavedení samoobslužných pokladen jistě investovalo nemalé prostředky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2016 12:18, před 9 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena.

Spotřebiteli doporučujeme u tohoto typu dotazu kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti s podnětem na zlepšení zákaznických služeb prostřednictvím emailu info@itesco.cz anebo formou telefonického kontaktu na čísle zákaznické linky 800 222 555.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2016 19:26, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.