Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
ráda bych okomentovala nově vzniklou situaci na pobočce Tesco Express na I.P.Pavlova v Praze, neboť díky nově zavedeným samoobslužným pokladnám se čas čekání ve frontách prodloužil nejméně na trojnásobek. Jako zákazníka mne to obtěžuje už z toho důvodu, že kvůli každé drobnosti (nákup alkoholu, platba stravenkou, chybně zadaná položka) musí stejně v každém případě přijít obsluha a zákazník čeká o to déle. Zavedení tohoto typu pokladen má jistě smysl ve velkých prodejnách, ovšem pokud se ze 4 pokladen zruší 2, smysl silně postrádám. Prodejna na I.P.Pavlova je často navštěvována turisty, zákazníci zde tedy nejsou stálí a utěšovat se, že se s novým systémem obsluhy naučí rychle pracovat tedy nelze. Praxí se zde stejně stalo, že samoobslužnou pokladnu nakonec obsluhuje zaměstnanec, protože zákazníci mají často problém s položkami, které nejsou opatřeny EAN kódem (zelenina, pečivo, atd.). Vyhledávání položek je pro zaměstnance však mnohem zdlouhavější než zadávání na běžném typu pokladen. Žádám o prošetření situace a vysvětlení jaký smysl má zavedení samoobslužných pokladen v tomto typu zařízení, pokud samozřejmě pomineme snížení nákladů na zaměstnance, o které pravděpodobně primárně šlo.
S pozdravem
Ing. Jitka Konečná
Prodejna na I.Pavlova neumožňuje díky svému dispozičnímu řešení čekání ve více frontách, řešením by tedy bylo umístění pokladen tak, aby k nim šli přímo ti zákazníci, kteří s ní již umí rychle pracovat. Není zde na to však vůbec žádný prostor. Jediná možnost je tedy čekat v jedné dlouhé frontě a doufat, že si zákazníci před vámi s pokladnou rychle poradí. Ještě jednodušším řešením by samozřejmě bylo vrátit zpět běžný typ pokladen, chápu však, že Tesco do zavedení samoobslužných pokladen jistě investovalo nemalé prostředky.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena.
Spotřebiteli doporučujeme u tohoto typu dotazu kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti s podnětem na zlepšení zákaznických služeb prostřednictvím emailu info@itesco.cz anebo formou telefonického kontaktu na čísle zákaznické linky 800 222 555.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.