Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Z důvodu znehodnocení vozidla, neproplacení dopravy a špatné opravě píšu tento email jakožto stížnost.
Dne 28.11 mi bylo nabouráno zaparkované vozidlo před barákem, bylo jen štěstí že u auta nikdo nestál...jelikož mohl být zraněn, viník nehody dostal pouze 1000 kč pokutu za nepřikurtovaný náklad dříví, což je podle mě za ohrožení na zdraví a poničění majetku dost malá pokuta. Oprava vozidla začala až 4.1.2016, a bylo opraveno 8.1.2016, pouze na tento týden jste mi zapůjčili váš náhradní vůz, ale nikdo už neřeší že než jste poslali krycí dopisy, kvůly kterým jsem vám stále volal, bylo už 21.1.2016, tím pádem jsem byl další dva týdny bez svého vozidla a strašně omezen...
Když jsem ale konečně dostal své vozidlo které má pro mě jak psychickou tak fyzickou nevyčíslitelnou hodnotu, přišel mi od vás e-mail že moje vozidlo nebylo nijak znehodnoceno, pokud vím klesla cena mého vozidla kvůly této opravě o xx tisíc, a už je tato škoda zaregistrována pod VIN číslem mého vozidla, s čímž jsem velice nespokojen...Dále jsem zjistil pár neopravených, nedodělaných a odfláknutých oprav na mém voze. Podle mého úsudku by oprava z authorizovaného servisu měla vypadat úplně jinak.
Příkládám foto ve vašem e-mailu, a věrím že se k tomu vaše pojištovna postaví čelem.
Nedoopravený práh, vada laku ve dveřích, špatně usazené zadní světla..
Tímto váš žádám o proplacení dopravy a vyplacení za znehodnocení mého vozidla. Pokud nenalezneme společnou řeč, bohužel i když jsem nechtěl, budu to muset předat svému právníkovi. Předem Děkuji za pochopení.
|
Tweet |
Pojišťovna má ze zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla povinnost nahradit poškozenému škodu způsobenou provozem vozidla uvedeného v pojistné smlouvě. Za škodu se považuje újma vzniklá poškozením věci a ušlý zisk. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Pokud by škůdce poškodil věc ze svévole nebo škodolibosti, nahradí poškozenému cenu zvláštní obliby. Z popisu stížnosti však toto nevyplývá. Pojišťovna je tedy povinna spotřebiteli nahradit částku za opravu vozidla a dále je povinna spotřebiteli nahradit ušlý zisk (např. pokud bylo vozidlo využíváno k provozování živnosti).
Zjistí-li však spotřebitel, že provedení opravy (na základě smlouvy o dílo) nebylo řádné, musí tuto opravu reklamovat přímo u obchodníka, který opravu prováděl (servis). Právo z vadného plnění je možné u zhotovitele uplatnit nejpozději do dvou let od dokončení opravy a předání věci. Spotřebitel má však povinnost oznámit vytýkané vady neprodleně poté, kdy se o nich dozví. Neučiní-li tak, soud spotřebiteli právo z vadného plnění nepřizná. Proto je vhodné s reklamací neotálet. Vzor pro reklamaci opravy je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3278/reklamace-opravy-a-upravy-veci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.