Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9406Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2016, před 9 lety

Jan Bohuněk

Znění stížnosti

Dobrý den,
v czc.cz jsem si před Vánocemi 2014 objednával na internetu telefon Xiaomi Redmi Note 4G. Byl jsem s ním nadmíru spokojen, ale po necelém roce používání se začaly vyskytovat vady. Konkrétně začal praskat zadní kryt, kvůli čemuž přestalo fungovat zapínací tlačítko, pokud je kryt nasazen. Další z vad jsou stovky rozbitých špatně svítících pixelů na displeji a žlutý flek na displeji vlevo dole. Rozhodl jsem se zařízení reklamovat a i pán na prodejně říkal, že podle něj by měla být reklamace uznána. Nestalo se tak, a při vrácení mi bylo sděleno, že zapínací tlačítko je funkční a vady na displeji jsou způsobeny přílišným tlakem, vyvíjeným na displej. S rozhodnutím prodejce ale nesouhlasím, protože i na česko-slovenském fóru miuios.cz lidé řeší stejné problémy reklamací. Žlutý flek je způsoben přehřívajícím se a špatně chlazeným procesorem a to je vada, kterou zákazník rozhodně neovlivní.


Produkt

Xiaomi Redmi Note 4G (dior), 4core, 1,6 GHz, 2GB, LTE/WCDMA/GSM, číslo sestavení KTU84P


Požadované řešení

Požaduji buďto opravu a výměnu vadných komponentů (případně celého zařízení), nebo slevu z kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2016 21:44, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2016 12:24, před 9 lety

Dobrý den pane Bohuněk.

Vaši reklamaci posuzoval autorizovaný servis a reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození.
Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, doporučuji si nechat vypracovat znalecký posudek, který vyjádření servisu vyvrátí.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.1.2016 17:36, před 9 lety


Jan Bohuněk

Dobrý den,
vyjádření autorizovaného servisu mi přijde směšné, protože jinými slovy říká, že za poškození dotykového displeje si můžu sám, protože jsem se ho dotýkal. Na displej jsem netlačil a i kdyby ano, tak by to měl telefon vydržet, jak je tomu u ostatních telefonů. Nejsem jediný majitel Xiaomi, který se potýká s tímto problémem, a ani jediný, který má s touto vadou problém při reklamaci v czc.cz. Navíc se autorizovaný servis nijak nevyjádřil k vypálenému displeji v levém dolním rohu, což také rozhodně není vada způsobená mechanickým poškozením, ale přehřívajícím se špatně chlazeným procesorem.
S pozdravem, Bohuněk

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 15:17, před 9 lety

Dobrý den pane Bohuněk.

Dle servisu je displej poškozený tlakem . Jak jsem již psal, pokud s vyjádřením nesouhlasíte, doporučuji se obrátit na znalce.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2016 11:09, před 9 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele a žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2016 08:49, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.