Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
datum a čas telefonátu do klientského centra UPC: 23/1/2016 přibližně okolo 12:00
23/1/2016 jsem výše uvedeným telefonátem na klientské centrum UPC chtěl ověřit stav a rozsah služeb, porovnat stav sjednaný se stavem aktuálně poskytovaným a případně rozsah služeb upravit. Mimochodem jedním z důvodů byla skutečnost, že dosud nefungovala část služeb, které jsem v rámci změny telefonicky sjednané 27/12/2015 objednal - mini balíček sport. Od operátorky zákaznického centra jsem se dozvěděl cenu, která je mi za služby účtována. Tato cena však nezanedbatelně překračuje cenu, kterou UPC inzeruje za kombinované služby služby Internet 100+ televize Horizon Klasik+ Telefon 100, tedy za služby, které jsou totožné s tím, co využívám. Chtěl jsem tuto nesrovnalost s operátorkou vyřešit a služby zafixovat na inzerované ceně balíčku. Operátorka sdělila, že to není v její náplni práce a že v zákaznickém centru není nikdo, v jehož náplni by něco takového bylo. Budu prý následující den kontaktován někým z UPC, kdo to se mnou projedná. Pochybuji, že dotyčná jednala v souladu s tím, co je její povinností, pokud je mi známo, rozsah služeb je možno sjednávat či měnit prostřednictvím telefonického požadavku přes zákaznické centrum, ostatně jsem tak minulou změnu sjednal.
služby zákaznického centra UPC
Co nejrychlejší dodání služeb, které jsou součástí objednaného tarifu + cenu odpovídající inzerované ceně kombinace služeb
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel nesouhlasí s provedeným vyúčtováním plateb ze strany podnikatele, může uplatnit reklamaci vyúčtování podle § 64 odst. 7 a 8 zákona o elektronických komunikacích. Doporučujeme však uplatnit reklamaci vyúčtování prokazatelnou formou, tedy písemně prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou anebo alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a potvrzení o přijetí, a to z důvodu následné možnosti spotřebitele prokázat, co bylo obsahem reklamace a kdy ji uplatnil.
Ze zákona vyplývá, že reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne obdržení vyúčtování, nedostává-li spotřebitel vyúčtování, pak ode dne poskytnutí služby, jinak toto právo zaniká. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby reklamaci obdržet.
Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Sama společnost uvádí ve vztahu ke svým zákazníkům, že v případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací je nutné kontaktovat zákaznické centrum společnosti na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo napsat na email info@upc.cz.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat problém s chováním operátorky zákaznického centra přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
S klientem jsme se spojili, za nepříjemnosti jsme se omluvili a dohodli se na aktivaci požadovaných služeb ke klientově spokojenosti. V případě operátorky zmíněné ve stížnosti se jednalo o individuální pochybení, ze kterého jsme vyvodili příslušné důsledky.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.