Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na internetovych strankach firmy Sabrishop jsem si objednala pro manzela kompletni kryt na Nokia E52 ale bohuzel mi prisel na jiny mobil.Spatny kryt jsem zaslala zpet na adresu e-shopu ale do dnesniho dne nemam ani spravny kryt ani penize.Firma neteaguje na zadne zpravy ani emaily. Podaci listek s cislem mam.Poradi mi nekdo jak mam dale postupovat!Dekuji a moc me mrzi pristup teto firmy k zakaznikum!!!!!
KOMPLETNI KRYT NOKIA E52 STRIBRNA BARVA
Chtela by jsem kompletni kryt na Nokia E52 ve stribrne barve.
|
Tweet |
Nedojde-li objednané zboží v odpovídající jakosti, má spotřebitel v případě smlouvy uzavřené distančním způsobem právo odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dní od převzetí zboží.
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.