Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Skoro vždy, když jdu do této prodejny, dámy na pokladně sotva pozdraví a jejich otrávené obličeje mi znepříjemňují nákup. Už po několikáté jsem si musela o body sama říct a pro dámy pokladní to byl z mé strany otravný dotaz, přesto mi body s "úsměvem" podala.
Doufám, ze s tímto něco provedete, už jsem to slyšela od spousty lidí..
Často nakupuji potraviny v Německu a tohle by se mi tam nestalo ani jednou!
Aby se paní prodavačky chovaly příjemně.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Linka pro zákazníky: 800 153 976 (v provozu je v pracovní dny od 9.00 do 16.30 h.)
E-mail: info@billa.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.