Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
obdržela jsem balíček s pilníkem, ale jaké je moje rozčarování, pilník při sebemenším přitlačení se zastavuje a nefunguje, sice máte psáno, že se nemá tlačit, ale potom to neplní funkci brusky.
Pilník na paty SVS -SCHOLL VELVET soft
Prosím o vrácení peněz nebo dostat slevu / 50%/
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
V případě, že zboží nedojde v požadované jakosti, lze od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí. Ne však u zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. V takovém případě je na místě uplatnit reklamaci.
Spotřebitel pak může po prodávajícím žádat primárně bezplatnou opravu věci. Není-li t vzhledem k povaze vady nepřiměřené, lže požadovat i dodání nové věci bez vad. Pouze pokud žádná z předchozích alternativ není možná, lze od smlouvy odstoupit. Namísto uvedených nároků je vždy možné žádat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Prodávající má pak od data přijetí reklamace lhůtu 30 dní k jejímu vyřízení, nedohodne-li se prokazatelně se spotřebitelem na lhůtě delší.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.