Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Moje babička a její sousedka byly jednoho dne podomními prodejci služeb umluveny k podepsání smlouvy na kominické služby za úplatu 599 kč,s platností smlouvy na 5 let.Jako argumentaci prodejce říkal, že je to ze zákona povinné, tzn. že to musí mít všichni.Poté se vnutil do domu s tím, že provede kontrolu komína, přitom si naprosto nesmyslně vymyslel, že v komíně není vůbec "díra" na odvod spalin, přitom se z komína kouřilo (jak by ne, když je komín pravidelně vymetán!).Pro uklidnění jim sdělil, že jsou na příslušném obecním úřadě ohlášeni.Sdělil, že je nutné bezpodmínečně komín vyfrézovat a to za pouhých 12000 kč.Jinak, že ji komín zakáží používat.
Kominické služby
Reakce? Jde mi o to, aby nebyl na staré lidi vyvíjen nátlak pod pohrůžkou zákazu využívání komínu jejich domu/bytu. Podstrčena jim smlouva a vyvíjen nátlak na její podepsání na základě úmyslně nepravdivých informací. S tím, že si prodejce podpisem smlouvy zajistí na minimální dobu 5 let jistý finanční příjem.
|
Tweet |
Smlouva by mohla být neplatná z důvodu uvedení spotřebitelky v omyl, jednalo-li se o omyl týkající se rozhodující okolnosti pro sjednání smlouvy a byla-li v tento omyl spotřebitelka uvedena podnikatelem. Neplatnost právního jednání by bylo třeba namítnout vůči obchodníkovi, pro případ neúspěšného mimosoudního řešení sporu, prostřednictvím soudního občanskoprávního řízení. Pokud situace dospěje do stadia, že se bude muset spotřebitelka domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup.
Pokud byl při prodeji zboží nebo při nabízení služeb na spotřebitelku vyvíjen psychický nátlak, jedná se o agresivní obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den pane Hudče,
Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Bohužel Váš příspěvek neobsahuje žádné identifikační údaje, abychom mohli ověřit, zda k uzavření smluvního vztahu na poskytování kominických služeb společností CUP Security vůbec došlo. Prosím, kontaktujte nás na emailu info@cup-security.cz, případně prostřednictvím našeho call centra na lince 844 000 444. Teprve poté se budeme moci vaší stížností intenzivně zabývat, potažmo situaci vyřešit k Vaší plné spokojenosti.
S pozdravem
Jakub Březina
CUP Security s.r.o.
Dobrý den,
na infolinku jsme volali okamžitě druhý den ráno. Paní nevěděla co říct, proto jsme si vyžádali číslo na obchodního zástupce, který je podepsán pod smlouvou. Tomu jsme také zavolali a upozornili jsme jej, že jeho jednání je nejenom neetické, ale také nezákonné. Z těchto důvodů jsme Vám poslali doporučený dopis s výpovědí smlouvy.
S pozdravem Hudec
Dobrý den pane Hudče,
děkujeme za reakci. Na odstoupení od smlouvy máte samozřejmě právo ze zákona. Veškeré uzavřené smlouvy telefonicky ověřujeme, a to právě proto, abychom se ujistili, že naši potencionální klienti o kominické služby poskytované společností CUP Security opravdu stojí. Velmi nás Vaše zkušenost mrzí, a proto budeme velmi rádi, když nás znovu kontaktujete na info@cup-security.cz nebo prostřednictvím call centra na čísle 844 000 444, sdělíte nám bližší informace, abychom smlouvu mohli dohledat a postup externího obchodního zástupce ověřit, potažmo přijmout příslušná opatření. Všichni spolupracovníci berou na vědomí, že při spolupráci se společností CUP Security musí postupovat podle etického kodexu společnosti. I díky férovému přístupu a profesionálnímu balíčku kominických služeb máme již více než deset tisíc klientů. Mrzí nás, že vaše babička mezi ně patřit nebude.
S pozdravem
Jakub Březina
CUP Security s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
"Poslali jsme písemné odstoupení od smlouvy, prokonzultovali jsme to také přes call centrum a tím bych to asi uzavřel. děkuji"
Na základě tohoto sdělení případ uzavíráme.