Společnost


CUP Security s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9415Nátlak na podepsání smlouvy s nepravdivou argumentací

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2016, před 9 lety

Filip Hudec

Znění stížnosti

Moje babička a její sousedka byly jednoho dne podomními prodejci služeb umluveny k podepsání smlouvy na kominické služby za úplatu 599 kč,s platností smlouvy na 5 let.Jako argumentaci prodejce říkal, že je to ze zákona povinné, tzn. že to musí mít všichni.Poté se vnutil do domu s tím, že provede kontrolu komína, přitom si naprosto nesmyslně vymyslel, že v komíně není vůbec "díra" na odvod spalin, přitom se z komína kouřilo (jak by ne, když je komín pravidelně vymetán!).Pro uklidnění jim sdělil, že jsou na příslušném obecním úřadě ohlášeni.Sdělil, že je nutné bezpodmínečně komín vyfrézovat a to za pouhých 12000 kč.Jinak, že ji komín zakáží používat.


Produkt

Kominické služby


Požadované řešení

Reakce? Jde mi o to, aby nebyl na staré lidi vyvíjen nátlak pod pohrůžkou zákazu využívání komínu jejich domu/bytu. Podstrčena jim smlouva a vyvíjen nátlak na její podepsání na základě úmyslně nepravdivých informací. S tím, že si prodejce podpisem smlouvy zajistí na minimální dobu 5 let jistý finanční příjem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2016 16:04, před 9 lety

Smlouva by mohla být neplatná z důvodu uvedení spotřebitelky v omyl, jednalo-li se o omyl týkající se rozhodující okolnosti pro sjednání smlouvy a byla-li v tento omyl spotřebitelka uvedena podnikatelem. Neplatnost právního jednání by bylo třeba namítnout vůči obchodníkovi, pro případ neúspěšného mimosoudního řešení sporu, prostřednictvím soudního občanskoprávního řízení. Pokud situace dospěje do stadia, že se bude muset spotřebitelka domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup.

Pokud byl při prodeji zboží nebo při nabízení služeb na spotřebitelku vyvíjen psychický nátlak, jedná se o agresivní obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 14:28, před 9 lety

Dobrý den pane Hudče,

Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Bohužel Váš příspěvek neobsahuje žádné identifikační údaje, abychom mohli ověřit, zda k uzavření smluvního vztahu na poskytování kominických služeb společností CUP Security vůbec došlo. Prosím, kontaktujte nás na emailu info@cup-security.cz, případně prostřednictvím našeho call centra na lince 844 000 444. Teprve poté se budeme moci vaší stížností intenzivně zabývat, potažmo situaci vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

S pozdravem

Jakub Březina
CUP Security s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2016 17:37, před 9 lety


Filip Hudec

Dobrý den,
na infolinku jsme volali okamžitě druhý den ráno. Paní nevěděla co říct, proto jsme si vyžádali číslo na obchodního zástupce, který je podepsán pod smlouvou. Tomu jsme také zavolali a upozornili jsme jej, že jeho jednání je nejenom neetické, ale také nezákonné. Z těchto důvodů jsme Vám poslali doporučený dopis s výpovědí smlouvy.

S pozdravem Hudec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2016 08:31, před 9 lety

Dobrý den pane Hudče,

děkujeme za reakci. Na odstoupení od smlouvy máte samozřejmě právo ze zákona. Veškeré uzavřené smlouvy telefonicky ověřujeme, a to právě proto, abychom se ujistili, že naši potencionální klienti o kominické služby poskytované společností CUP Security opravdu stojí. Velmi nás Vaše zkušenost mrzí, a proto budeme velmi rádi, když nás znovu kontaktujete na info@cup-security.cz nebo prostřednictvím call centra na čísle 844 000 444, sdělíte nám bližší informace, abychom smlouvu mohli dohledat a postup externího obchodního zástupce ověřit, potažmo přijmout příslušná opatření. Všichni spolupracovníci berou na vědomí, že při spolupráci se společností CUP Security musí postupovat podle etického kodexu společnosti. I díky férovému přístupu a profesionálnímu balíčku kominických služeb máme již více než deset tisíc klientů. Mrzí nás, že vaše babička mezi ně patřit nebude.

S pozdravem

Jakub Březina
CUP Security s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2016 12:08, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 17:06, před 9 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Poslali jsme písemné odstoupení od smlouvy, prokonzultovali jsme to také přes call centrum a tím bych to asi uzavřel. děkuji"

Na základě tohoto sdělení případ uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.