Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jako ostatní, i já jsem vhodil své peníze do skříňky, ale nic se nestalo. Napsal jsem e-mail s žádostí o nápravu.
Chci vrátit peníze na účet.
|
Tweet |
Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.
Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na účet, který zákazník uvede nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.
Kontaktní údaje na společnost:
Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h
Dobrý den, částku 80,- Kč vám zašleme na účet, který jste nám uvedl v e-mailu nejpozději do 29.1.2016.
Eurogames Bis, s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Komunikace s firmou byla velmi rychlá a vstřícná, to oceňuji, přesto by firma měla odstranit nefunkční skříňky, protože cizinci těžkou budou reklamovat vhozené peníze přes český e-mail.