Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#9416Nefunkční skříňka na batohy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2016, před 9 lety

Radek Hendrych

Znění stížnosti

Jako ostatní, i já jsem vhodil své peníze do skříňky, ale nic se nestalo. Napsal jsem e-mail s žádostí o nápravu.


Požadované řešení

Chci vrátit peníze na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2016 09:44, před 9 lety

Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.

Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na účet, který zákazník uvede nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.

Kontaktní údaje na společnost:

Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2016 12:40, před 9 lety

Dobrý den, částku 80,- Kč vám zašleme na účet, který jste nám uvedl v e-mailu nejpozději do 29.1.2016.

Eurogames Bis, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.1.2016 11:56, před 9 lety


Radek Hendrych

Hodnocení:

Komentář: Komunikace s firmou byla velmi rychlá a vstřícná, to oceňuji, přesto by firma měla odstranit nefunkční skříňky, protože cizinci těžkou budou reklamovat vhozené peníze přes český e-mail.