Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#9419Doklad o zaplacení - účtenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2016, před 9 lety

jan blažek

Znění stížnosti

Účtenka je vydávána na bloku z pokladny a po kratší době již není čitelná a uplatnění reklamace při nečitelném datu nákupu je pak problematické. To se netýká jen OKAY ale i jiných prodejců. Mám dojem, že je to úmyslné, aby zákazník nemohl při nečitelnosti dokladu reklamovat.


Požadované řešení

Veškeré účtenky by měly být trvanlivé, ne na materiálu, který sám od sebe i při šetrném uložení vymizí a stane se nečitelným.
Tady se nejedná o nějakou hloupost jako v mém případě o LED žárovku (25 000 hod) ale o zásadní věc která by měla být uložena všem prodejcům aby vystavený doklad, pokud je uložen běžným způsobem vydržel nejméně po dobu záruční doby t.j. 2 roky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2016 23:17, před 9 lety

Prodávající je ze zákona povinen vydat doklad o zakoupení výrobku, pokud o to spotřebitel požádá. Zákon však stanovuje pouze požadavky na obsah dokladu, nikoli technické požadavky na materiál, na kterém by měl být doklad vydán. Pro uplatnění reklamace však tento doklad není potřeba. Stačí prokázat, že věc byla zakoupena u prodávajícího.

Spotřebitel může také požádat prodávajícího o vydání písemného potvrzení, ve kterém bude uveden rozsah a po jakou dobu trvají povinnosti prodávajícího v případě vadného plnění („záruční list“). Záruční list může posloužit k prokázání práva k uplatnění reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2016 09:40, před 9 lety

Vážený pane Blažku,

reaguji na Váš podnět.

Pokud máte k nákupu pouze účtenku, zřejmě jste nakupoval přímo na kamenné prodejně. Tento doklad Vám slouží pro uplatnění záruční reklamace. Pro přijetí reklamace Vám stačí prokázat, že nákup proběhl skutečně u nás.
Pokud chcete mít jistotu, napište mi, prosím, číslo své účtenky a e-mailovou adresu a já Vám zašlu účtenku v elektronické podobě. Budete tak mít jistotu, že při předložení této účtenky Vám prodejna vydá platnou kopii daňového dokladu a reklamace bude vždy přijata.

Věřím, že mé informace pro Vás budou nápomocné a budete s našimi službami spokojen.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2016 08:59, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2016 08:47, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.