Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím,
dne 18.12 2015 jsem objednal 2 televize přes internet u CZC.cz. 22.12 jsem vyzvedl - 1x v pořádku + 1x lehce poškozený přepravní obal z jedné strany, čehož jsem si všiml, až při rozbalování 24.12. Ještě na Štědrý den jsem vše nafotil a napsal e-mailem na CZC.cz.
28.12 jsem zavolal na zákaznickou linku( během svátku to nikdo nezvedal, což je pochopitelné), kde jsem jim sdělil, že mám podezření na poškození při přepravě a že bych rád před instalací, kdyby byla televize odzkoušena na pobočce, kde jsem si televize vyzvedl (viz. sdělení na stránkách czc.cz o poškození při přepravě - po použití (instalaci, sestavení)můžeme reklamaci zamítnout atd.).
Bylo mi sděleno, že vyzkoušet to tam nelze, neboť to je pouze výdejní místo. Tak jsem se dohodl, že odstoupím od smlouvy, přičemž jsem uvedl tento důvod, abych předešel případným problémům, kdyby zboží bylo poškozeno při cestě zpět. Za což, už bych mohl být nějak sankcionován, viz. pokud však zboží dorazilo poškozené a vrací je zákazník, právě pro to, je žádoucí důvod uvést. I když zpětnou přepravu si zajišťovala CZC.cz sama, z pobočky.
Odstoupení od smlouvy jsem provedl na pobočce 28.12 v České Třebové a ještě týž den zaslal pro jistotu e-mailem, což mám potvrzeno přijetím a do včerejšího dne jedinou odpovědí bylo - "Že to budou řešit a potom mi dají vědět". Ze zákona mají povinnost, vyřešit tuto záležitost do 14 dni a dnes to je 28.den a nic není uzavřeno, natož aby, začali nějak jevit zájem o zákazníka, neboť v tuto chvíli mají peníze i televizi, takže jim o nic nejde. Napsal jsem do CZC.cz 4x a mimo automatické odpovědi, žádný impulz k řešení z jejich strany nevzešel. Včera jsem "pověsil" tento příspěvek na diskuzi na Heurece. A kupodivu mi dnes přišel "již" druhý e-mail,s tím samým zněním,- že to budou řešit.
Celé Vánoce jsem měl touto záležitostí pokažené a nedosáhl jsem žádného pokroku ani do dnešního dne.
Prosím Vás tedy o pomoc s tímto "podle mě již úmyslným neřešením". V tuto chvíli jsem ještě nakloněn, ke smírnému řešení. Nejsem člověk, který tyto záležitosti ihned řeší přes ČOI atd.
S pozdravem Pecháček
Led televizor LG 32LF5610 + flash USB 2.2 cena cca 6500 kč
Vrácení částky v plné výši - což už bylo na sepsaném odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Vážený pane Pecháčku,
upřímně se Vám omlouváme za zdržení celé záležitosti a za pozdní reakce na Vaše e-maily. Věc jsme nyní vyřídili a částka za vrácenou televizi navýšena o úroky z prodlení bude zítra odeslána na bankovní účet uvedený v protokolu o převzetí zboží.
Věříme, tím budeme moci věc považovat za vyřízenou.
S pozdravem
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Hodnocení:
Komentář: Zdravím,
jelikož byla částka dnes připsána ve prospěch mého účtu, považuji tuto záležitost za uzavřenou. Jenom mě velmi mrzí přístup CZC.cz, před tím, než mi v řešení bylo nápomocno ze strany Dtestu. Byl to teprve třetí větší nákup přes internet a jelikož se jednalo o období svátků, kdy lidé očekávají vstřícnější jednání, moje zkušenost byla pokud mohu soudit velmi negativní.
A pokud mohu říci, že v případě, kdybych já takto ignoroval objednávku zákazníka 28 dní, tak bych to dostal v zaměstnání velmi citelně pocítit od svého ředitele. A to musím řídit výrobu cca 200 lidí. A skloubit to právě s přáním zákazníků, jak časově, tak quantitativně. Proto jsem nucen dát palec dolů. A pokud mohu trochu poradit CZC.cz, snažil bych se být vstřícnější k zákazníkům a to právě v případě, že nákup přes internet se stává samozřejmostí. My například opravujeme reklamace v 90% zdarma i při neuznané reklamaci, v rámci vstřícné politiky k zákazníkovi, neboť zákazník, který je spokojen se k nám vrátí a doporučí dalšího. Je pravdou, že se jedná o mechanické součástky a né o elektroniku. Což může být v jistých ohledech těžší, z více pohledů.