Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dámské hodinky s motivy Paříže - mnoho barev - zaplaceno 11. 1. 2016, zboží nedodáno.
Dámské hodinky s motivy Paříže - červená
Zboží dodat či vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (termín sjednaný při objednávce zboží), ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Vážený zákazníku,
prověřila jsem Vaší objednávku. Vámi objednané zboží, tedy hodinky s motivem Paříže, jsou skladem u dodavatele a doba dodání je 15-40 dní od data odeslání. Tuto informaci jste měl uvedenou přímo u produktu, poté v košíku a znovu při shrnutí objednávky. Po dokončení objednávky Vám byl odeslán informační email na Vámi uvedenou emailovou adresu, který také obsahoval informaci o době dodání.
Vaše zboží bylo ze zahraničí expedováno dne 18.1.2016 (8 d). Prosíme Vás tedy ještě o vyčkání. Zboží je na cestě k Vám.
Přeji Vám pěkný den
Barbora Libotovská
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.
Děkuji za odpověď, doufejme, že zboží dorazí.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.