Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9442Neuznaná reklamace, ignorace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2016, před 9 lety

Jaroslav Hanzlík

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás s prosbou ohledně reklamace tabletu u firmy CZC.cz

( č. reklamace - 15065489 ).

Na zmiňovaném tabletu se porouchalo nabíjení. Stejně jako v jiných klasických případech nejspíše odešel konektor, který se při náhodných pohybech někdy dostal do polohy, kdy dobíjí. Tablet jsem tedy s veškerým příslušenstvím odnesl na pobočku CZC (14.12.2015) v Klatovech. Pracovník tablet rozbalil, zapnul a pohyby konetoru usoudil, že tablet opravdu nejde dobíjet. Ještě jednou podotýkám, že tablet opravdu přede mnou zapnul. Reklamaci tedy přijal a já odcházel s předávacím protokolem. Dne 13.1.2016, což je poslední možný den reklamace mi přišel reklamační protokol se zamítnutím reklamace s důvodem:

Tablet má poškozené tlačítko POWER, závadu způsobil velký mechanický tlak. Charakter závady je mechanický. Záruka se na tuto závadu nevztahuje.

Za dva dny tablet přišel domů, samozřejmě nenabíjel, ale už ani nešel spustit, protože tlačítko POWER bylo opravdu zničené. Zničené ale nebylo mnou, neboť i při předání byl tablet zapnut a funkčně vyzkoušen. Kdyby tablet nešel ani zapnout, byl by jistě uveden záznám v předávacím protokolu. Tudíž tablet se mi vrátil ještě v horším stavu, než jsem ho reklamoval. Mám tedy oprávněné podezření, že toto tlačítko bylo zničeno úmyslně firmou CZC, aby byla reklamace vyřízena v požadovaném čase.

Jsem velmi rozhořčen a nespokojen s formou Vašeho vyřízení. Nejenže jste vystavili reklamační list až v posledním možném dnu, ale dokonce jste neuznali reklamci s odůvodněním: Tablet má poškozené tlačítko POWER, závadu způsobil velký mechanický tlak. Charakter závady je mechanický. Záruka se na tuto závadu nevztahuje.

Pokud se dobře podíváte na protokol, který se mnou sepisoval Váš kolega na pobočce v Klatovech, tablet jsem reklamoval se závadou dobíjení. Váš kolega předemnou tablet tlačítkem POWER normálně spustil ( proč by ne, neboť tlačítku nic nebylo ) a pohyby nabíječky uznal, že tablet nelze dobít. Nyní jste mi vrátili tablet, který stále nedobíjí, ale také má naprosto nefunkční tlačítko zapínání, které při předání spolehlivě a bez problému fungovalo. Kdyby nefungovalo, určitě by byl uveden záznam v předávacím protokolu. Tudíž tablet se mi vrátil ještě v horším stavu, než jsem ho reklamoval.

Po několika odeslaných stížnostech na emaily CZC - reklamace@czc.cz, remisova@czc.cz, formulář stížností na webu czc.cz jsem nedostal jedinou sebemenší odpověď. Zkoušel jsem volat na zákaznickou linku, ale marně, neboť jsou údajně všichni strašně vytíženi a nemají čas. Žádal jsem taktéž reklamační protokol od nějaké renomované firmy, která posudek reklamace vykonala. Opět bez odezvy.


Produkt

Tablet iGET SCHOOL N9A 9" 8GB, Android + pouzdro s klávesni, SN - N9A9B20140102535, Part Number - 84000070


Požadované řešení

Žádám opravu svého tabletu, případně jeho výměnu, z důvodu jeho úplné nefunkčnosti při vrácení z reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2016 11:57, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 15:14, před 9 lety

Dobrý den pane Hanzlíku.

Vaši reklamaci posuzoval autorizovaný servis , který shledal na zařízení mechanické poškození. Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, doporučuji si na poškození nechat vypracovat znalecký posudek. Dle informací od kolegů z centrály tablet po příjmu zapnout nešel.
Vámi uvedenou vadu nebylo možné otestovat z důvodu mechanického poškození tlačítka.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2016 16:29, před 9 lety


Jaroslav Hanzlík

Dobrý den, mohl byste mi sdělit konktaktní osobu případně značku servisu, kde byl můj tablet zkoumán? Je k dispozici protokol z autorizované firmy?

Zeptejte se kolegů z pobočky v Klatovech, že byl tablet při přebírání normálně spuštěn.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2016 16:20, před 9 lety

Dobrý den pane Hanzlíku.

Tablet byl diagnostikován v servisu Intelek spol s.r.o pod zakázkou číslo RMA15-28311. Pokud trváte na protokolu přímo od servisu, mohu jej vyžádat a zaslat vám jej na email, případně jej mohu přiložit zde.

S přáním hezkého dne
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2016 09:08, před 9 lety

Pokud byla reklamace zamítnuta, má prodávající povinnost spotřebiteli vrátit věc ve stavu, v jakém ji převzal. K prokázání stavu věci před reklamací by mohl posloužit reklamační protokol. Byla-li na věci během reklamačního řízení způsobena škoda, je za ní odpovědný prodávající. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, hradí se škoda v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Případ ponecháváme přeřazený na spotřebitele. Spotřebitel má nyní možnost doplnit ke stížnosti své vyjádření, případně ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2016 08:46, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.