Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9446Zasílání neobjednaného a předraženého zboží (žiletky)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2016, před 9 lety

Radka Kotoučková

Znění stížnosti

Dnes mi doporučenou zásilkou pošta nějaké žiletky. Uvnitř této obálky se nacházelo 9 obyčejných žiletek a poštovní poukázka na 199Kč.
Nic jsem neobjednávala.
Operátorka se chovala a jednala drze, hulákala na mne.
Hovor jsem si nahrála.
Sdělila, že vše zrušila a že mi již nic posílat nebudou.
Údajně před tím posílali další balíček, kterým se vše dalo zrušit. Ale je to nesmysl, nikdy nic nepřišlo.
Nejsem si ale vědoma, že bych někomu poskytovala os.údaje. Možná že jsem je omylem někdy sdělila, ale rozhodně jsem si nic neobjednávala, natož takovéto předražené šunty.
Přístup a jednání operátorky jsou naprosto šokující!!!


Produkt

GS Woman Rag 100 Kč, poštovné a balné 99 Kč


Požadované řešení

Nechci, aby mě jakkoli tato společnost kontaktovala a vedla ve své databázi. Nechci být a nejsem její zákazník. Nechci, aby mi cokoli dalšího nabízeli. Chci, aby mé osobní údaje neužívali a smazali ze své databáze.
Dále by měli vyškolit operátorku, jak slušně jednat s lidmi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2016 10:20, před 9 lety

Pokud spotřebitelka neuzavřela kupní smlouvu a bylo jí doručeno zboží, jedná se skutečně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitelka nic vracet a ani nemusí podnikatele o tom vyrozumět.

Byla-li však smlouva uzavřena (mohla být nevědomky uzavřena telefonicky), je spotřebitelka vázána právy a povinnostmi plynoucími ze smlouvy. Jelikož se jedná o smluvní vztah uzavřený distančním způsobem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že nebyla o právu na odstoupení poučena, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží.

Spotřebitelce doporučujeme zaslat písemné odstoupení od smlouvy na pravidelné zasílání zboží (zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2, a nechat si kopii odstoupení od smlouvy i dodejku pro účely případného soudního sporu) a žádat vrácení nákladů na dodání. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Spotřebitelka také může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2016 14:12, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.