Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#9456Nedodaný předmět reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2016, před 9 lety

Dana Bartoňková

Znění stížnosti

Dne 12.12.2015 jsem na prodejně v Brně na Masarykově ulici reklamovala mobilní telefon,který jsem mela cca 2 roky.Nikdo me dodnes 26.1.2016 neinformoval o tom,zda je telefon opraveny zpět na prodejně.Proto jsem dnes sama prodejnu navštívila,abych se sama přesvědčila,kde telefon je.Bylo mi řečeno,ze ze servisu nemaji žádné informace o stavu reklamace.Též mi bylo prodejcem na prodejně sděleno,že mi telefon vymění za nový nebo vrátí peníze.Najednou mi řekl,že mám dodat kompletní originální příslušenství k předmětnému telefonu.Sdělila jsem mu,že tyto věci dávno nemám protože přestali fungovat po roce užívání.Prodejce byl ale velmi arogantní a řekl,že bez těchto věcí od smlouvy odstoupit nemohu.Jsem uz přes měsíc bez telefonu a i když jsem tam šla opravdu s klidem tento přístup mě neuvěřitelně naštval.


Produkt

mobil Huawei P6


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2016 10:23, před 9 lety

Pokud došlo k poškození (ztrátě) příslušenství reklamovaného telefonu zaviněním spotřebitele, může si prodejce sjednat přiměřenou srážku z kupní ceny, kterou je povinen v případě odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli. Popřípadě při výměně telefonu za nový, bezvadný by mohl prodejce nabídnout zboží o danou částku levnější, pokud by se smluvní strany na tom vzájemně dohodly.

V daném případě doporučujeme pokusit se dohodnout s prodejcem, neboť v případě, že je reklamace uznána jako oprávněná, popřípadě se jedná o nevyřízenou reklamaci v zákonné lhůtě, a způsobem vyřízení je odstoupení od smlouvy, tak platí, že odstoupením se smlouva zruší od svého počátku, jako by nikdy nebyla. Důsledkem odstoupení je následná povinnost stran vrátit si poskytnutá plnění (prodejce vrací kupní cenu telefonu a spotřebitel kompletní zboží včetně příslušenství).

Kupující by měl tedy vrátit věc ve stavu, v jakém ji obdržel. Právu na odstoupení však nebrání:
změny způsobené prohlídkou věci za účelem zjištění vady,
změny v důsledku běžného opotřebení při používání,
změny v důsledku působení přírodních sil či nahodilých událostí, přestože bylo o věc řádně pečováno,
případy, kdy věc či její část kupující prodal, jestliže prodávajícímu vrátí to, co ještě vrátit může, a nahradí mu prospěch, který z prodeje měl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2016 12:29, před 9 lety

Dobré odpoledne,

situaci rádi prošetříme. Zašlete nám, prosím, váš požadavek pomocí aplikace na www.o2guru.cz/guru. Uveďte, na které prodejně jste telefon reklamovala, datum reklamace a číslo reklamačního protokolu.

S pozdravem

Sandra Čermáková
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2016 12:05, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2016 08:48, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.