Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#9458Nárok na 150,-Kč měsíčně v případě internetu a mobilního volání u společnosti T-Mobile

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

31 minut 4 sekundy

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2016, před 9 lety

Petra Součková

Znění stížnosti

Dobrý den,měla jsem internet od GTS na tel.283930618, zákaznické č.20626,refer.č.0000625656,SID:959600000070605,mé a u T-Mobile mám mob.č.730176988.T-Mobile mi tvrdí,že žádná výše uvedená čísla nemohou v databázi najít.Komu jsem celé roky tedy platila internet?Můžete mi to vysvětlit?

Děkuji za odpověď.
Petra Součková


Produkt

vše je uvedeno výše


Požadované řešení

Chci, abych dostala 150,- Kč měsíčně jako dárek, jak je uvedeno v dopise od společnosti T-Mobile ze dne 7.12.2015, protože internet a mobilní volání mám u jednoho operátora.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2016 08:23, před 9 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce a zákazník společnosti podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje. V daném případě tedy záleží na přesné formulaci podmínek pro poskytnutí oné zvláštní výhody.

V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik je správním deliktem podle § 24 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podle zákona o ochraně spotřebitele jsou nekalé zejména klamavé a agresivní obchodní praktiky. Obchodní praktika je klamavá, je-li při ní užit například nepravdivý údaj.

Doporučujeme spotřebiteli pro případ, že nebude ze strany podnikatele v případě jeho oprávněného požadavku plněno, podat podnět státnímu dozorovému orgánu pro porušení § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Dozorový orgán může podnikateli při zjištěném porušení zákona o ochraně spotřebitele uložit ve správním řízení pokutu. Dozor nad podnikáním v oblasti telekomunikací provádí Česká telekomunikační úřad.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitelka může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.