Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
U společnosti Alza jsem zakoupil notebook HP ProBook 455. Asi 3 měsíce před koncem záruky se začaly objevovat závady (občas nefungoval touchpad, nefungovala čtečka karet, NTB zamrzal a pode restartoval a objevovala se tzv. modrá smrt) Zkoušel jsem NTB přeinstalovat, později přejít na win10, ale závady stále trvaly. Asi 14 dní před koncem záruky byla pouze šedá obrazovka a NTB dán na reklamaci. Z reklamace se vrátil pouze s opraveným displejem, kdy o jiné závadě nebyla v zápisu ze servisu žádná zmíňka (uvedeny všechny závady). Týž den po vyzkoušeni, kdy displej šel ale NTB nenaběhl a stále načítal opět podána reklamace. Tato byla vyřízena cca do 14ti dní kdy byla zamítnuta a byl doporučen reinstal na nižší OS než win10 s tím, že v NTB byl zkoušen zkušební HDD a že vše fungovalo v pořádku. Opětovně podána nová reklamace (již pozáruční) se stejnou závadou s podezřením na HDD s tím, že nelze provést reinstal a ať je vyzkoušen HDD v NTB. Vráceno se zamítnutím po 6ti dnech kde byl víkend a již bez zápisu ze servisu. Poté sepsána stížnost a po dohodě s Alzou opět NTB předán k vyřízení reklamace. Následně alza informovala o nutnosti zaplatit cenu diagnostiky, kdy s tím jsem nesouhlasil a bylo mi odpovězeno, že došlo k omylu a email mi neměl být zaslán. Nyní mi bylo zasláno, že NTB mi opraví za částku 6821,98,-kč. Nejdříve bez důvodu reklamace zamítnuta s tím, že vše je funkční a nyní za opravu tuto částku... nyní je věc řešena pod zakázkou číslo AORE16028335.
HP ProBook 455, produkt - HPBN1152o, Sériové číslo: 2CE3383B1D
nejlépe odstoupení od smlouvy a vrácení peněz (již nemám důvěru k výrobku ani společnosti), ale spokojím se s opravou zboží v rámci záruky
|
Tweet |
Má-li spotřebitel pochyby, že jeho reklamace byla vyřízena řádně, jelikož vada přetrvává, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážený pane Jareši,
velmi mě mrzí vzniklá situace. Kolegové Vám nabídli znovuzaslání notebooku do autorizovaného servisního střediska, přičemž vadu a kroky, které jste s notebookem podnikl, ještě více podle Vašeho popisu upřesnili, aby servis případ relevantně posoudil. Na základě vyjádření servisu jsme Vám pak připravili dobropis a ten Vám již i proplatili.
Budu ráda, pokud tato situace neovlivní Váš názor na naše služby a budeme mít zároveň příležitost se s případnými dalšími objednávkami o tento stav zasloužit.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Děkuji za vyřízení a vrácení peněz avšak musím podotknout, že si nemyslím, že došlo k přezkoumání servisem neboť od nabídky, že NTB opravíte za částku převyšující 6000,- a od mé odpovědi na nabídku uběhlo jen několik málo hodin a to ještě přes noc. Dále bych podotkl, že od počátku jsem uváděl všechny skutečnosti, kdy Vaše společnost vše stále zamítala a v jednom případě do servisu ani nezaslala a bylo mi napsáno, že je zamítnuto. Vaše jednání vůči zákazníkům je dle mého hodně tzv. za hranou. Jsem přesvědčený, že kdybych se neustále neodvolával, měl bych smůlu a doma nepoužitelný NTB. Je mi líto, ale mou přízeň již nezískáte. Budu rád, pokud tento případ poslouží dalším lidem, který řeší obdobný případ. S pozdravem Jareš
Vážený pane Jareši,
chápu Váš pohled a je mi velmi líto, že jste získal tento dojem. Cenový návrh vypracovává výlučně autorizované servisní středisko, které nám jej zasílá elektronicky a my Vám jej jakožto zákazníkovi následně přeposíláme. Ve Vašem případě jsme na základě předchozího vývoje reklamace a snaze o dořešení k Vaší co největší spokojenosti rozhodli připravit pro Vás dobropis aniž bychom čekali na navrácení zboží ze servisu. Z tohoto důvodu byla prodleva mezi cenovým návrhem a dobropisem tak krátká.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Hodnocení: