Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#9476Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2016, před 9 lety

Josef Tiler

Znění stížnosti

Dobrý den.Dne 18.11.2015 jsem uskutečnil objednávku v hodnotě 1187kč,kterou jsem zaplatil převodem z účtu.Dopravce Česká pošta.Objednával jsem čtyři druhy zboží.Dne 24.11.2015 jsem dostal email, že posílají pouze jedno zboží z celé objednávky.Toto zboží jsem také na poště převzal.25.11.2015 mě emailem bylo zděleno, že posílají zbytek objednávky.Tento balík mě nebyl doručen.Na zákaznickou linku se není možné dovolat,tak jsem využil kontaktní formulář na reklamaci-neúplné dodání objednávky.Bylo mě zděleno, že jim pošta vrátila zásilku zpět, takže mě vytvoří novou objednávku a přepošlou ji znovu.Nic nepřišlo.I přes veškerou komunikaci mezi mnou a Mall.cz, a moji opakovanou žádost o zaslání objednaného zboží se nic nedělo.Dne 4.1.2016 jsem jim opět připomněl, že jsem nic neobdržel.Odpověď jsem dostal 8.1. s tím, že: v objednávce je technická komplikace, a že tuto záležitost nemohli vyřídit.Prý mě budou informovat emailem, jak se to bude řešit.Dodnes mě neposlali ani balík ani email.


Produkt

Spontex Quickmax Profi náhrada z mikrovlákna,Leifheit Sušák na prádlo ROLLQUICK 83006,Spontex Mop Quickmax Profi + Quickmax kbelík


Požadované řešení

Jelikož objednané zboží je zaplacené a stále v nabídce obchodu,trvám na jeho neprodleném dodání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2016 10:19, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2016 16:48, před 9 lety

Vážený pane Tilere,

moc se Vám za způsobené komplikace omlouvám, bohužel, z důvodu nepřiřazení platby došlo ke zrušení nové objednávky, kterou jsme vytvořili a zboží proto neodešlo.

Prosím o strpení, zboží Vám bude příští týden doručeno, přesný den Vám ještě sdělíme emailem.

Je mi líto, že na své zboží čekáte tak dlouho a ještě jednou prosím o přijetí naší omluvy.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.1.2016 20:13, před 9 lety


Josef Tiler

Vážená paní Raimundová,takovýchto omluv jsem od Vás obdržel několik.Lepší by bylo,kdyby jste začali něco dělat,abyste se nemuseli pořád někomu omlouvat.Tomu,co tady píšete,uvěřím,až bude zboží doma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2016 16:40, před 9 lety

Vážený pane Tilere,

dle mých informací je zboží uloženo na poště v Tanvaldě, určitě se pro zásilky můžete tedy zastavit.

Budu ráda, když mi potvrdíte, že vše v pořádku proběhlo a zboží máte doma, jak jsme se domluvili.

Děkuji Vám za Vaši trpělivost.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.2.2016 20:47, před 9 lety


Josef Tiler

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den.Zboží mě bylo opravdu zasláno, tak jak zde bylo slíbeno.Je to ,až s podivem ,že to najednou jde vyřídit ze dne na den.Proto Vám touto cestou chci poděkovat za pomoc s vyřízením mé stížnosti. S pozdravem Tiler Josef.