Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#9477Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2016, před 9 lety

Zdeněk Moučka

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 30.12.2014 jsme zakoupili TB 2 LENOVO(typ YOGA1050F). I.reklamace 2.4.2015-TB se zasekával. Oprava - vada poškozeného SW, nové přehrání SW.
II.reklamace 6.5.2015 - TB nelze zapnout. Oprava - vadná zákl.deska,došlo k její výměně
III.reklamace 30.10.2015- s TB nelze pracovat(připojit k PC ani vypnout. Oprava -vada poškozeného SW, nové přehrání SW.
IV.reklamace 28.12.2015 - TB nelze zapnout celých 96 h ani při předání k reklamaci. Oprava - oprava továr.nast."Závada uvedena zákazníkem se v průběhu následného testu zařízení se servis.SIM kartou neprojevila.Oprava nebyla třeba,bylo pouze obnoveno továr.nastavení.Výsledkem reklam.řízení - závada nezjištěna."
Požadovali jsme vrácení peněz s ohledem ke 4.reklamaci.Rovněž rozporujeme, že takto oprava nemohla proběhnout, protože tento typ TB nemá žádný port na vložení SIM karty a po spuštění TB doma se automaticky připojil k zajištěné WIFI síti. Pokud dojde k obnovení továrního nastavení, mažou se všechny data a připojení.Domníváme se,že se jedná o tutéž závadu, kdy TB se zasekne a nelze ho dále užívat. Myslíme si, že touto neuznanou reklamací se snaží obejít práva kupujících, kdy podle zákona máme nárok na odstoupení od smlouvy (4. reklamace nebo 3x stejná).Firma Mall v protokolu o výsledku reklam.řízení se řídí fy. LENOVO - oprava zařízení nebyla třeba. Nemínili se s námi i přes náš nesouhlas domluvit a bylo nám doporučeno se obrátit na soud.


Produkt

TB 2 LENOVO typ YOGA1050F


Požadované řešení

Požadovaným řešením je pro nás odstoupení od kupní smlouvy s vrácením peněžité částky, za kterou byl tablet před rokem zakoupen. TB nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu stejných vad po opravách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2016 10:11, před 9 lety

Má-li spotřebitel pochyby, že jeho reklamace byla vyřízena řádně, jelikož vada přetrvává, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného).

Seznam znalců nalezne spotřebitel na stránkách www.justice.cz nebo na https://www.dtest.cz/soudni-znalci podle oboru a kraje a sám si zvolí dle svého uvážení osobu znalce. Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2016 16:36, před 9 lety

Vážený pane Moučko,

ohledně reklamace s Vámi již komunikujeme na našem Facebooku, případně se na mě kdykoliv obraťte na overeno@mall.cz.

Mrzí mě, že máte takovéto nepříjemnosti se zbožím zakoupeným u nás.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.2.2016 12:06, před 9 lety


Zdeněk Moučka

Po facebookové reakci na naši stížnost ohledně neuznané 4. reklamace jsme se rozhodli pro řešení přes našeho smluvního partnera (prodejce a kupující) fy. Mall, kde jsme rozporovali proběhlou 4.reklamaci (viz výše) a rovněž uplatňujeme 5.reklamaci. Po převzetí TB a týdenním užívání opět nejde s tabletem pracovat (NEJDE PŘIPOJENÍ K WIFI). Tablet jsme s průvodním dopisem a požadovaným odstoupením od smlouvy opět předali k vyřízení fy. Mall. Čekáme na korektní jednání fy Mall se závěrem na kterém trváme tzn. odstoupení od smlouvy se všemi závazky, které z toho vyplývají.
Moučka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2016 12:36, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2016 09:02, před 9 lety

Vážený pane Moučko,

u reklamace, kterou jste nyní podával eviduji, že bohužel nebyla reklamace uznána a závada nebyla zjištěna.

Samozřejmě pokud s tímto vyjádřením nesouhlasíte, máte možnost se obrátit přímo na soudního znalce, který Vám vyhotoví posudek, na kterém je možné případně poté Odstoupit od kupní smlouvy. Samozřejmě za předpokladu, že závada výrobku byla shledána.

Mrzí mě, že Vám prozatím nemohu vyjít více vstříc.

Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

Kristina Svatíková
overeno@mall.cu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2016 09:56, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.4.2016 10:32, před 9 lety


Zdeněk Moučka

Po opětovné neuznané 5. reklamaci jsme se spojili s vedením firmy Arvato Services. Po dohodě s nimi jsme tablet i s průvodním dopisem (nesouhlasem řešení oprav 4.a5.)opět zaslali k diagnostice. Ze servisu nám přišlo vyjádření, že se závada projevila a tudíž máme nárok od odstoupení od smlouvy a proto nyní dále řešíme přes obchod Mall (vrácení peněz). Doufáme, že už se jedná o formality a bude vše OK.
Tímto děkujeme za ochotu vedení fy. Arvato Services se naším problémem zabývat.
Moučka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2016 10:49, před 9 lety

Vážený pane Moučko,

děkuji Vám za Vaše vyjádření.

V tomto případě bych Vás poprosila o zaslání originálních servisních listů z reklamací, které byly uskutečněny a také zároveň poslední vyjádření o diagnostice, na adresu našeho reklamačního oddělení:

Internet Mall - Reklamační oddělení
Logistické centrum MALL CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 23
Poděbradská 771
250 90 Jirny

Kolegové v co nejkratším čase Váš požadavek zpracují a budete informován o výsledku a řešení.

Děkuji za pochopení.

S přáním hezkého dne,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.4.2016 16:52, před 9 lety


Zdeněk Moučka

Dobrý den,
poslední vyjádření od firmy Arvato s vyjádřením o uznání 4.reklamace a možností odstoupení od smlouvy s tím, že si už vadný tablet ponechali v servisu, jsme předali firmě Mall v úterý 5.4.2016 na pobočce v Pardubicích. V tuto chvíli čekáme na reakci firmy Mall.
Moučka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2016 08:42, před 9 lety

Vážený pane Moučko,

v tomto případě bych Vás poprosila ještě o strpení.

Jakmile kolegové z reklamačního oddělení požadavek zpracují, budete obratem kontaktován s výsledkem vyřízení.

Děkuji za pochopení.

S přáním hezkého dne,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.4.2016 19:00, před 9 lety


Zdeněk Moučka

Dobrý den,
mohu konstatovat, že už nám přišli peníze na účet, takže reklamace byla uznána. Chtěl bych poděkovat všem, co se na tom podíleli, ale je však s podivem, jak jsme se k tomu až dopracovali. Kdybychom nekontaktovali přímo Lenovo, asi bychom už byli u soudu. Protože, když přinesu na Vaši pobočku totálně mrtvý tablet, který všemi možnými způsoby zkoušel Váš technik (pracovník) na pobočce spustit, ale on prostě nešel, a od servisu přijde sdělení, že se závada neprojevila, že mu nic není atd atd a to samé s nefunkční wi-fi ... je něco špatně, nemyslíte? Uvědomte si, že o image přicházíte hlavně Vy a ani dobře to nevyznívá pro Lenovo.Já jako zákazník příště budu zvažovat, zda mám u Vás něco kupovat, když jsou s případnou reklamací takové problémy.
S pozdravem
Zdeněk Moučka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2016 09:55, před 9 lety

Vážený pane Moučko,

děkuji Vám za informace a jsem ráda, že se vše vyřídilo a platba Vám byla vrácena.

Velice se Vám ještě jednou omlouváme za dlouhé trvání vyřízení Vaší reklamace a doufáme, že nám dáte v budoucnu ještě šanci.

Děkuji za pochopení.

S přátelským pozdravem,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.4.2016 10:04, před 9 lety


Zdeněk Moučka

Hodnocení: