Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#9479Okraden na pokladně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2016, před 9 lety

Robin Vašek

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 19.01.2016 večer kolem 20:40h jsem nakupoval ve Vaší prodejně Mazancova 2,Praha 4,Modřany..Platil jsem 70kč a na 500kč mi bylo vráceno pouze 130kč..
Po 15min zapírání Vaší pokladní p.Zwichiskovy přišla vedoucí,která přepočítala pokladnu tak,aby vše sedělo a promyšlená loupež pokladní byla zatajena..
Musel jsem zavolat policii,protože chovaní pani pokladní,pani vedoucí a pan vedoucího bylo na tuto situaci připraveno a navzájem se kryli a snažili se o muj rychlý odchod z prodejny.
Pod kontrolou policie byla pokladna znovu přepočítána a umyslná chyba byla odhalena a peníze mi byly vráceny.
Bylo mi řečeno,že se to muže stat a že stižnost psát nemusim,že si to vyřešej sami..
Mám Billu blízko svého bydliště,ale tato zkušenost mě natolik zklamala,ze nakupovat u Vás ani já ani mé okolí po tomto incidentu nebudeme.
S Pozdravem Robin Vašek


Produkt

Okraden na pokladně!!


Požadované řešení

minimálně finanční pokuta pro tuto pokladní a tyto vedoucí,protože já skoro přišel o 300kč a jelikož jim to nevyšlo,tak přece nemužou zustat bez postihu,aby to mohli zkusit zase a tím takhle nelidsky odradit další Vaše zákazníky,,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2016 09:03, před 9 lety

V tomto případě měl spotřebitel právo na vrácení bezdůvodného obohacení, které bylo nakonec po přivolání Policie ČR vydáno. V takovém případě by bylo možné využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam k prokázání, jakou bankovkou bylo placeno. Ze strany obchodu došlo k bezdůvodnému obohacení.

Zaměstnanec (pokladní) jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která může přijmout účinná opatření k nápravě.

Linka pro zákazníky: 800 153 976 (v provozu je v pracovní dny od 9.00 do 16.30 h.)
E-mail: info@billa.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 14:36, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.