Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Dne 19.01.2016 večer kolem 20:40h jsem nakupoval ve Vaší prodejně Mazancova 2,Praha 4,Modřany..Platil jsem 70kč a na 500kč mi bylo vráceno pouze 130kč..
Po 15min zapírání Vaší pokladní p.Zwichiskovy přišla vedoucí,která přepočítala pokladnu tak,aby vše sedělo a promyšlená loupež pokladní byla zatajena..
Musel jsem zavolat policii,protože chovaní pani pokladní,pani vedoucí a pan vedoucího bylo na tuto situaci připraveno a navzájem se kryli a snažili se o muj rychlý odchod z prodejny.
Pod kontrolou policie byla pokladna znovu přepočítána a umyslná chyba byla odhalena a peníze mi byly vráceny.
Bylo mi řečeno,že se to muže stat a že stižnost psát nemusim,že si to vyřešej sami..
Mám Billu blízko svého bydliště,ale tato zkušenost mě natolik zklamala,ze nakupovat u Vás ani já ani mé okolí po tomto incidentu nebudeme.
S Pozdravem Robin Vašek
Okraden na pokladně!!
minimálně finanční pokuta pro tuto pokladní a tyto vedoucí,protože já skoro přišel o 300kč a jelikož jim to nevyšlo,tak přece nemužou zustat bez postihu,aby to mohli zkusit zase a tím takhle nelidsky odradit další Vaše zákazníky,,
|
Tweet |
V tomto případě měl spotřebitel právo na vrácení bezdůvodného obohacení, které bylo nakonec po přivolání Policie ČR vydáno. V takovém případě by bylo možné využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam k prokázání, jakou bankovkou bylo placeno. Ze strany obchodu došlo k bezdůvodnému obohacení.
Zaměstnanec (pokladní) jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která může přijmout účinná opatření k nápravě.
Linka pro zákazníky: 800 153 976 (v provozu je v pracovní dny od 9.00 do 16.30 h.)
E-mail: info@billa.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.