Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9482Poškození zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 hodin 46 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2016, před 9 lety

Zdenek Stastny

Znění stížnosti

Dobrý den,

13.1 jsem u společnosti czc zakoupil procesor AMD Vishera FX-8300. Bohužel má základní deska jej nepodporovala a já by nucen CPU vrátit.
(Navíc a to jsem nemusel, ještě ten týden jsem u této společnosti zakoupil jiný.)
K věci: Procesor jsem vytáhl z pc, pečlivě očistil a zkontroloval všechny nožičky (piny). Vrátil do pův. obalu.
Takto byl předán CPU na přepážce CZC v Novém Jičíně. Pracovník znovu důkladně zkontroloval stav cpu, včetně pinů a které byly v pořádku. O čemž vystavil předávací protokol. Př vracení pracovníkovi ono zboží nešlo zasunout do krabičky asi se to nějak vzpříčilo. Tomo detailu jsem nevěnoval pozornost.
Po několika dnech mi přišlo vyjádření že mi za zboží nevrátí peníze jelikož jsou ohnuté piny.


Požadované řešení

Jsou dvě možnosti:
Vrátí mi 100% částky a zboží si nechají.
Nebo mi vrátí zboží a já následně budu uplatňovat reklamaci za poškozené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2016 09:08, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2016 13:52, před 9 lety

Vážený pane Šťastný,

dovolte abychom reagovali na Váš podnět.

S celou situací jsem se osobně seznámila a procesor viděla. Nedomníváme se, že by bylo možné při vkládání do krabičky ohnout jeden jediný pin uprostřed celé řady a to i přesto, že je celý procesor v celkem pevném plastovém obalu. Dle Vašich slov jste procesor namontoval a poté zjistil, že ho základní deska nepodporuje. Vzhledem k charakteristice poškození trváme na tom, že k poškození došlo při manipulaci, přesněji řečeno v době, kdy jste měl procesor v držení, nikoliv na pobočce při ukládání do krabičky.

Na protokolu je uvedeno "skryté vady posoudí technik CZC", protože pobočka v Novém Jičíně je pouze výdejním místem, které není kompetentní rozhodnout o stavu zboží. Jsou pouze povinni zkontrolovat zjevné mechanické poškození.

Velice rádi bychom vyhověli a vrátili Vám plnou částku, ale pro nás je takové zboží neprodejné a nelze ho ani reklamovat u žádného servisního střediska.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.1.2016 15:10, před 9 lety


Zdenek Stastny

Onen pin při předávce nebyl, ani nemohl být ohnut. Pracovník právě tyto piny pečlivě a dlouho prohlížel. Jelikož je to ZJEVNÉ MECHANCIKÉ POŠKOZENÍ. Musel by si tohoto poškození všimnout. (z poslaných fotek je to patrné).
Pak tedy nemohl informovat o tom že je vše v pořádku. A vystavit o tomto doklad. Uvedl mně tedy v omyl? Toto přeci nemůžete považovat za skrytou vadu, kterou má na starosti až technik.
Tvrdit, že poškození nemohlo vzniknout u vás, je přinejmenším s prominutím alibismus.

Proto žádám Vaší společnost o vrácení zboží na mou adresu.
Nechám jej prověřit vlastním znalcem. Nejspíš asi budu nucen celou záležitost řešit se svým právním zástupcem.

Pokud máte nějaké doplňující dotazy neváhejte se mně zeptat.

S pozdravem

Zdeněk Šťastný

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2016 15:46, před 9 lety

V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že poškození zavinil spotřebitel. Stav věci při vrácení zboží v obchodě prokazuje předávací protokol, který byl vydán. Pokud v tomto dokumentu není uvedené, že věc vykazuje zjevné mechanické poškození, má se za to, že věc byla předána mechanicky nepoškozená.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2016 16:13, před 9 lety

Pane Šťastný,
právě Vám byl zaslán na e-mail dobropis na plnou částku. prosíme o zaslání čísla účtu pro provedení bankovního převodu.

Děkujeme Vám.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.1.2016 16:43, před 9 lety


Zdenek Stastny

Hodnocení:

Komentář: Díky, v dnešní době je málo firem které svou chybu přiznají. Toho si velice vážím.
Po proplacení dobropisu, považujte prosím celou záležitost za vyřízenou.
A mne za vašeho stálého zákazníka.

díky

Šťastný Zdeněk