Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtela bych si stezovat na sluzby Ceske posty - na dorucovani, resp. nedorucovani baliku. Jiz po nekolikate (aspon 3x) se mi stalo, ze mi prisla sms, ze jsem nebyla doma a nebo ze dorucovaci pokus nebyl uspesny. Cely den jsem byla doma a cekala na balik. Nikdo u nas nezvonil a ani nevolal. Takze posta u nas nebyla. Dopravu jsem si zaplatila (a ne malou castku) – do ruky, tak bych byla rada, kdyby mi byl balik dorucen. Nebo aspon byla snaha o doruceni. Jak si nekdo muze dovolit napsat, ze adresat nebyl zastizen a nebo ze nebyl pokus o doruceni uspesny, kdyz se o to Ceska posta ani nesnazila? Jiz jsem kontaktovala ombudsmana posty, linku pro stiznosti, Ceskou postu Habova (na tuto postu mi bylo poslano cislo v sms) a marne se snazim kontaktovat vedouciho Depa Rudna pana Z. Dorucovatel byl M. Z.
Nedoruceny balik od Bon Prix Ceskou postou (ac bylo zaplaceno doruceni do ruky)
Chtela bych, aby se nedorucovani baliku jiz nekonalo. Kdyz prijde sms, ze bude balik dorucovan, tak ma u dveri nekdo zazvonit a balik predat!
|
Tweet |
Podle čl. 46 Poštovních podmínek České pošty, s.p. ten, kdo požadovanou poštovní služby uhradil, má právo na vrácení ceny nebo její části, a to v případech, kdy bylo zjištěno, že při dodání poštovní zásilky nebyla dodržena sjednaná lhůta nebo jestliže podnik z příčin na své straně neposkytl tu část poštovní služby (např.: doplňková služba "Garantovaný čas dodání v pracovní dny a sobotu"), za jejíž poskytnutí je v ceníku uvedena samostatná cena. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady (podací stvrzenka), které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti. Podnik se dále zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.