Společnost


K + B Expert, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9487Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2016, před 9 lety

Eliška Rezlerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 29.8.2015 jsme zakoupily mobilní telefon Samsung J100 Galaxy J1 SS Black v prodejně v Lounech a do ted nemám ano telefon ani penize. Davali jsme ho tam na tretí reklamaci se stejnou závadou a ani po te třetí reklamaci nám nechteji vrátit penize. A po prvni reklamaci nám ho vrátili jeste v horším stavu než byl. Za tu dobu co jsme ho koupili jsme ho nemeli ani měsíc za tu dobu co jsme ho davali na reklamace. Zkoušela jsme to řesit s nimi ale tam mi napisou ze to předaji dál a nic se neděje.


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze protože ten telefon je narušený tudíš pro mě nepoužitelný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2016 15:22, před 9 lety

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží spotřebitel nemůže řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má v souladu s ustanovení § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo na dodání nové věci bez vad, výměnu její součásti, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy. Z uvedených nároků si vybírá spotřebitel.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Za opravu lze považovat i výměnu součástky či příslušenství věci.

Uplatňuje-li tedy spotřebitel reklamaci pro třetí stejnou vadu, která se vyskytla po opravě a tato vada brání řádnému užívání věci, může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. Uznáním reklamace se tento požadavek stává pro prodejce závazným.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2016 21:42, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.