Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mladí muži vydávající se za zástupce ČEZ a PRE. Prý nahlédnou do faktury a zkontrolují, zda již máme zahrnutý levnější tarif. Byli u nás již 2x. Vždy jsou velmi agresivní. Pohrozili mi, ať teda počítám, že přijdou zase, když jsem je odmítla. Chudáci starší lidé.
Netuším
Prošetřit společnost a její "obchodní zástupce"
|
Tweet |
Mnoho obcí již na svém území zakázalo podomní prodej, je tedy vhodné zjistit, zda zákaz takovéhoto prodeje neplatí také v místě pobytu spotřebitelky. Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.
Pokud byl při prodeji zboží nebo při nabízení služeb na spotřebitelku vyvíjen psychický nátlak, jedná se o agresivní obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku podnikání v energetických odvětvích provádí Energetický regulační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Této problematice jsme se také věnovali v našem článku zveřejněném na našem webu (www.dtest.cz/clanek-2808/levnejsi-elektrina-a-plyn). V tomto článku je možné vyhledat více informací vztahujících se k tomuto tématu.
Dobrý den, paní Sirotková,
v první řadě bych Vám ráda poděkovala za zpětnou vazbu na obchodní zástupce, kteří reprezentují jméno společnosti COMFORT ENERGY s.r.o.
Celou věc předám na vedení obchodního oddělení, nicméně bych Vás chtěla poprosit o doplnění bližších informací týkající se zmíněné návštěvy, aby bylo možné obchodní zástupce přesně identifikovat, jedná se o místo návštěvy, datum a přibližný čas.
Za nepříjemnou zkušenost se jménem společnosti omlouvám a věřím, že se nám celá záležitost pořadí vyřešit především k Vaší spokojenosti.
Děkuji za doplnění.
S pozdravem
Monika Schneiderová
CE
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.