Společnost


JETSILE CAPITAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9493Kulma na vlasy Perfect Curl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2016, před 9 lety

Iveta Šmijovská

Znění stížnosti

Od začiatku, zle vťahuje vlasy. Prosím o reklamáciu. Ďakujem


Požadované řešení

Vymeniť tovar za nový alebo poskytnúť opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2016 07:48, před 9 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

V případě, že zboží nedojde v požadované jakosti, lze od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu při uzavření smlouvy na dálku (internet, telefon), a to do 14 dnů od převzetí.

Pokud již uplynula lhůta 14 dnů od převzetí zboží, je na místě uplatnit reklamaci.

Spotřebitel pak může po prodávajícím žádat primárně bezplatnou opravu věci. Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, lže požadovat i dodání nové věci bez vad. Pouze pokud žádná z předchozích alternativ není možná, lze od smlouvy odstoupit. Namísto uvedených nároků je vždy možné žádat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Prodávající má pak od data přijetí reklamace lhůtu 30 dní k jejímu vyřízení, nedohodne-li se prokazatelně se spotřebitelem na lhůtě delší.

Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (nejlépe s dodejkou, doporučujeme ponechat si kopii dokumentu, prokazující uplatnění reklamace), a to na aktuální adresu uvedenou v obchodním rejstříku (JETSILE CAPITAL s.r.o.,Brno-střed, Veveří, Botanická 606/24). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (dle § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné (uplatnění reklamace, odstoupení od smlouvy), za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2016 12:27, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.