Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
chtěla bych si stěžovat na jednání pracovníků v nákupní zóně v Otvicích. Opakovaně (a to každý týden) jsou problémy s výkupem lahví. Otevírací doba je zde od 6:45 a každý týden alespoň jednou do týdne tuto dobu nedodržují. Když se to stane jednou, člověk to pochopí. Dá se to pochopit i dvakrát, ale každý týden? To opravdu ne. Zrovna dnes tomu bylo opět tak. Nejen že nebyl výkup lahví otevřen ještě v 7:15, ale slečnu na informacích na to bylo upozornit hned několik lidí od doby co se otevřela prodejna, ta pokaždé jen odpověděla že už tam někdo jde. V 7:20 jsem se rozhodla jít se zeptat co se děje, poprosila jsem slečnu aby mi dala peníze za lahve a odnesla si je tam potom sama, že nemám čas čekat tam dalších 20 minut na to než někdo přijde výkup lahví odemknout. Slečna na informacích řekla, že už tam někoho poslala a že víc udělat nemůže, že ona to na starost nemá. Chtěla jsem tedy aby mi zavolala vedoucí, chtěla jsem se jí zeptat jaký problém je v tom jít a odemknout dveře od výkupu lahví. Slečna zvedla telefon a zavolala vedoucí. Vedoucí však nedorazila, přesto, že jsme na ni čekali. Pán v důchodovém věku se naštvaně ozval, že toto už se stalo v tomto týdnu podruhé, na což na něj váš další zaměstnanec, který se do toho začal míchat (místo aby doplňoval ovoce) začal být nehorázně drzý. Výkup lahví se otevřel až po necelých 45 minutách od začátku otevírací doby. Jelikož jsem věrný zákazník a do Kauflandu jezdíme na rodinné nákupy, byla bych ráda kdyby jste s tímto problémem začali něco dělat. Nejsem jediná, komu neustálé zapomínání otevřít výkup lahví začíná vadit. Přesto doufám, že se tento problém vyřeší a příště až půjdu na informace s určitým problémem se nedočkám neochoty a svědkem hrubého jednání vůči starší osobě v důchodovém věku.
Pokud je problém výkup lahví otevírat již v 6:45 jak je napsáno na ceduli s otevírací dobou, změňte tedy otevírací dobu. Hrubého jednání jste se zejména dopustili vůči starému pánovi, myslím si, že člověk který není schopen slušného jednání nemá dělat na pozici ve které je v kontaktu s lidmi.
|
Tweet |
Prodejce se musí řídit při výkupu vratných zálohovaných obalů mimo jiné ustanovením § 9 odst. 4, 5 zákona č. 477/2001 o obalech, který závazně stanoví následující povinnosti podnikatele:
4) Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech, je povinna vykupovat tyto vratné zálohované obaly bez omezení množství a bez vázání tohoto výkupu na nákup zboží.
(5) Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, je povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu.
Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu anebo přímo na zodpovědné vedoucí pracovníky uvedené provozovny.
Česká obchodní inspekce jakožto státní dozorový orgán dohlíží rovněž dle § 18 zákona o ochraně spotřebitele na náležité informování spotřebitele, které se týká výkupu vratných zálohovaných obalů. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
ČOI bude řešit porušení zákona o ochraně spotřebitele, popř. zákona o obalech z pohledu veřejnoprávního, výsledkem tak může být uložení pokuty danému podnikateli.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Hodnocení:
Komentář: Jsem ráda, že se k tomu postavila společnost čelem a nezametla to pod koberec