Společnost


Lubomír Černý

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9496Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2016, před 9 lety

Vladimír Slavotínek

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 3.12.2015 jsem přes www.tattoo-store.cz objednal tetovací sadu č. 244 v ceně 4890,- Kč, kterou jsem předem zaplatil na č. ú. 4631352/0800 a která dostala obj. číslo 10435664. Dne 28.12.2015 jsem se dotazoval na stav objednávky a 30.12.2015 mě odpověděl pan L. Č., že balík bude v pořádku doručen a že nemusím mít obavy. Opětovně jsem se dotazoval p. Č. na stav objednávky dne 20.1.2016 a 26.1.2015, ale ten na mé maily přestal odpovídat. Při pokusech kontaktovat společnost telefonicky nebo přes SMS na mobilní telefon uvedený na stránkách společnosti jsem zjistil, že telefon nevyzvání a na SMS nikdo nereaguje. Proto jsem dne 28.1.2016 zaslal mail na adresu objednavky@tattoo-store.cz se žádostí o informaci o mé objednávce, opět bez odezvy. Příští týden to budou již dva měsíce od objednávky a já už mám velké obavy, že balík nebude doručen. Udělal jsem spoustu pokusů ke zjištění stavu objednávky bez kladné odezvy, proto využívám možnosti ke sjednání nápravy Vaším prostřednictvím.


Produkt

Tetovací sada s rotačním strojkem č. 244 uvedená na www.tattoo-store.cz


Požadované řešení

Moje stížnost je vedena snahou získat objednané zboží nebo zaplacenou finanční částku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2016 15:57, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Podnikatel ve svých obchodních podmínkách uvádí, že předpokládaná doba dodání zboží je 35 pracovních dní. Tato doba se však může prodloužit až na 70 pracovních dní kvůli různým událostem např. státními svátky nebo dovolené v zemi odeslání, zdržení na celnicích na výstupu a vstupu atd. O odeslání zboží bude kupující vyrozuměn prostřednictvím elektronické pošty. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Podnikatel ve svých obchodních podmínkách také zmiňuje, že není prodávajícím, ale že pouze zprostředkovává uzavření kupní smlouvy. Tuto informaci se spotřebitel dozví až po prostudování obchodních podmínek, do té doby není na tuto skutečnost nikterak upozorněn. Podle § 1753 občanského zákoníku je ustanovení obchodních podmínek, která druhá strana nemohla rozumně očekávat, neúčinné, nepřijala-li je tato strana výslovně. Podnikatel tak zůstává v postavení prodávajícího, neboť z obchodní činnosti prezentované na webových stránkách obchodu nevyplývá, že by se nejednalo o prodej zboží, ale pouze o zprostředkování služeb (podobné problematice jsme se věnovali v článku zveřejněném na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-4652/trik-prodejcu-na-facebooku-neprodavame-jen-zprostredkovavame).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2016 23:15, před 9 lety

Dobrý den,

děkuji za spolupráci při této stížnosti. Dodací lhůta je sice opravdu dlouhá a v podmínkách uvedena, ale tato zásilka již jednou v ČR byla a nepodařilo se ji doručit. Následně se vrátila zpět do zahraničí. Tato skutečnost se ke mě vůbec nedostala, jelikož nejsem odesílatel zásilky. Vždy spoléhám na dopravce, že zásilku v pořádku doručí.
Požádal jsem odesílatele o nové odeslání zásilky rychlejší poštou, tak aby v ČR byla co nejdříve. Tuto zásilku bude tentokrát doručovat kurýr GLS a před doručením Vám zavolá.
Velice se omlouvám za komplikace. Přestože jde zásilka už podruhé předpokládám, že se stihne dodat do lhůty.

S pozdravem
Lubomír Černý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 08:29, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.3.2016 10:00, před 9 lety


Vladimír Slavotínek

Dobrý den, dne 3.3.2016 to byly již 3 měsíce od objednání zboží, které stále nemám. Proto jsem k tomuto neslavnému výročí dne 5.3.2016 napsal panu Černému, který ovšem nekomunikuje. Zareagoval pouze ve stejný den, kdy jsem dostal mail od Vás, tj. 8.2.2016. Jeho reakci a sliby v originálu přikládám.

Děkuji, Slavotínek

Dobrý den pane Slavotínek,

Vaše objednávka je na cestě do ČR přímo na Vaši adresu a bude doručena nejdéle do lhůty uvedené na stránkách (na třech místech) do 35 pracovních dnů což je nejdéle 17.února.

Balík už byste obdržel minimálně o 3 týdny dříve, bohužel se z ČR vrátil jako nedoručitelný na což jsem okamžitě reagoval a požádal jsem odesílatele v zahraničí o nové odeslání zásilky a předpokládám, přestože jde balík už podruhé dodací lhůta se stihne.

Je zcela jasné pokud jste zaplatil předem, neměl jste důvod zásilku nepřevzít, tj. chyba byla zcela jistě na straně kurýrní služby.

Jakmile bude zásilka opět v ČR ihned Vás informuji, aby se situace neopakovala a mohl jste ihned kontaktovat dopravce.

S pozdravem
Lubomír Černý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 11:28, před 9 lety

Bude-li prodávající i nadále v prodlení s plněním svého závazku, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků (jak také bylo uvedeno výše).

Stížnost nyní přeřazujeme na prodávajícího, který má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2016 12:14, před 9 lety

Podnikatel již neprojevil zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.