Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
od přítele jsem dostala k 18 narozeninám prstýnek. K prstýnku jsem se chovala jako k oku v hlavě. Skoro nikam jsem ho nenosila, jen při výjimečných událostech, prstýnek jsem vždy vracela zpět do originální krabičky, tak jak je napsáno na pul metrovém paragonu jsem prstýnek nenamáčela, nedělala v nich domácí práce ani jsem ho nenavoněla, jak mi bylo u reklamace sděleno. Přesto jsem ho asi po půl roce vyndala z krabičky a čekalo mě zděšení, prstýnku úplně zčernali kamínky po stranách, bohužel nejsem v Praze každý den, tak jsem se k reklamaci dostala před koncem záruční lhůty, ale stihla jsem to. No prstýnek mi vrátili, samozřejmě reklamace zamítnuta, odůvodnění bylo působení vnějších vlivů. Jediné co mě napadá a mohlo prstýnek poškodit, je to že se mi hodně potí ruce, ale proti tomuto by snad mel byt prstýnek chráněn ne ? Ruce se snad potí každému z nás. No každopádně u vrácení prstýnku mi bylo řečeno, že Swarovski je hodně luxusní bižuterie. No myslím že i bižuterie od vietnamců mi vydržela déle než prstýnek za 2800,-.Jsem opravdu naštvaná teď se na prstýnek můžu jen tak koukat doma.
Byla bych opravdu ráda, kdyby mi někdo poradil co a jak mám dělat dál, tohle i tedy nechci nechat líbit toto jednání mi nepřijde seriozní ještě od takhle velké firmy jako je Swarovski. Vím že asi každý svou vinu popírá, ale já jsem prsten měla jako svátost. O to víc mě to štve. Kdybych věděla, že prsten takhle zčerná, tak bych ho nosila více něž začal vypadat takhle. Koukala jsem i na internet a cena prstenu poklesla o 1000,- náhoda ? Nebo čelili více reklamacím a jsou si vědomi politováním hodnou kvalitou prstenu ?
Děkuji za radu a hezký den,
Karolína Kohoutová.
Angelic Ring 1081945
Výměna zboží nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebitelce, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebitelce, že v době, kdy věc převezme, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které spotřebitelka očekávala s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. V případě, že tomu tak není, jedná se o vadu.
Má-li věc vady, může spotřebitelka žádat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitelka možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a domáhat se vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.