Společnost


JETSILE CAPITAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9504Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2016, před 9 lety

Renáta Kameníčková

Znění stížnosti

Dne 17.12.2015 jsem učinila objednávku na velveth-smooth.cz Přikládám objednávku, která mi došla na email a kterou jsem ještě ten den přes účet uhradila.

Potvrzení objednávky č. 995437727

Děkujeme za nákup v obchodě velvet-smooth.cz . Vaši objednávku jsme v pořádku přijali.

Rekapitulace objednávky :
Jméno: xxxxx
Adresa: xxxxx
Telefon: xxxxx
Email: xxxxx


Položky objednávky:
Název Cena Množství Mezisoučet
Velvet Smooth 499 Kč 1 ks 499 Kč
Velvet Smooth - náhradní hlavice 2ks 199 Kč 1 ks 199 Kč
Česká pošta - Bankovní převod 39 Kč 1 ks 39 Kč
Celkem k zaplacení 737 Kč


Způsob dopravy a platby: Česká pošta - Bankovní převod

Poznámka k dopravě: Cenu za zboží zaplaťte na nasledujúci bankovní účet 2111903578/2700 IBAN: CZ3827000000002111903578 SWIFT/BIC: BACXCZPP.
Jako variabilný symbol použijte číslo objednávky: 995437727.
Objednávka bude expedována po připsání platby na náš účet.

S pozdravem:
Tým velvet-smooth.cz
info@velvet-smooth.cz
+420 226 254 724
Otevřeno v pracovní dny od 9:00 do 16:00

Bankovní spojení:
2111903578/2700 IBAN: CZ3827000000002111903578 SWIFT/BIC: BACXCZPP

K dnešnímu dni 29.1.2016 jsem zaplacené zboží nedostala. Na uvedené číslo se nelze dovolat, stále se hlásí jen záznamník, který neustále mužským hlasem oznamuje, že volám mimo pracovní dobu. Jejich internetová stránka už také neexistuje.


Produkt

Velvet Smooth 499 Kč 1 ks 499 Kč náhradní hlavice 2ks 199 Kč 1 ks 199 Kč Česká pošta - Bankovní převod 39 Kč 1 ks 39 Kč


Požadované řešení

Žádám o odstoupení od smlouvy a vrácení celé částky 737Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2016 16:06, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 14:26, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.