Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.12.2015 jsem učinila objednávku na velveth-smooth.cz Přikládám objednávku, která mi došla na email a kterou jsem ještě ten den přes účet uhradila.
Potvrzení objednávky č. 995437727
Děkujeme za nákup v obchodě velvet-smooth.cz . Vaši objednávku jsme v pořádku přijali.
Rekapitulace objednávky :
Jméno: xxxxx
Adresa: xxxxx
Telefon: xxxxx
Email: xxxxx
Položky objednávky:
Název Cena Množství Mezisoučet
Velvet Smooth 499 Kč 1 ks 499 Kč
Velvet Smooth - náhradní hlavice 2ks 199 Kč 1 ks 199 Kč
Česká pošta - Bankovní převod 39 Kč 1 ks 39 Kč
Celkem k zaplacení 737 Kč
Způsob dopravy a platby: Česká pošta - Bankovní převod
Poznámka k dopravě: Cenu za zboží zaplaťte na nasledujúci bankovní účet 2111903578/2700 IBAN: CZ3827000000002111903578 SWIFT/BIC: BACXCZPP.
Jako variabilný symbol použijte číslo objednávky: 995437727.
Objednávka bude expedována po připsání platby na náš účet.
S pozdravem:
Tým velvet-smooth.cz
info@velvet-smooth.cz
+420 226 254 724
Otevřeno v pracovní dny od 9:00 do 16:00
Bankovní spojení:
2111903578/2700 IBAN: CZ3827000000002111903578 SWIFT/BIC: BACXCZPP
K dnešnímu dni 29.1.2016 jsem zaplacené zboží nedostala. Na uvedené číslo se nelze dovolat, stále se hlásí jen záznamník, který neustále mužským hlasem oznamuje, že volám mimo pracovní dobu. Jejich internetová stránka už také neexistuje.
Velvet Smooth 499 Kč 1 ks 499 Kč náhradní hlavice 2ks 199 Kč 1 ks 199 Kč Česká pošta - Bankovní převod 39 Kč 1 ks 39 Kč
Žádám o odstoupení od smlouvy a vrácení celé částky 737Kč.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.