Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Objednal jsem si sedací vak z nejmenovaného eshopu, který nabízel doručování pouze ppl. Zásilka byla rozdělena na dvě části. Na obě části přišel potvrzovací email o doručení následující pracovní den v čase 17 - 21 hodin. Další den však přišla jen jedna část. Dorazila brzo ráno službou ppl sprint. A pouze po domluvě s řidičem jsem docilil pozdějšího doručení. Cca v 1630. Odmítl mi však vydat zásilku, dokud k podpisu o převzetí nepřidám i číslo OP, nebo RČ. Další část zásilky jsem již nedostal vůbec a dva večery za sebou pouze přišel email, že pokus o doručení nebyl úspěšný.
Přál bych si nápravu do budoucna a změnu jednání této společnosti. Dále bych velice rád získal zpět přepravné, které jsem zaplatil.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem. Pokud společnost nepostupovala tak, jak bylo v zasílatelské smlouvě ujednáno, je vhodné poskytnutí služby reklamovat u zasilatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.