Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#9505Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2016, před 9 lety

Daniel Chroustovský

Znění stížnosti

Objednal jsem si sedací vak z nejmenovaného eshopu, který nabízel doručování pouze ppl. Zásilka byla rozdělena na dvě části. Na obě části přišel potvrzovací email o doručení následující pracovní den v čase 17 - 21 hodin. Další den však přišla jen jedna část. Dorazila brzo ráno službou ppl sprint. A pouze po domluvě s řidičem jsem docilil pozdějšího doručení. Cca v 1630. Odmítl mi však vydat zásilku, dokud k podpisu o převzetí nepřidám i číslo OP, nebo RČ. Další část zásilky jsem již nedostal vůbec a dva večery za sebou pouze přišel email, že pokus o doručení nebyl úspěšný.


Požadované řešení

Přál bych si nápravu do budoucna a změnu jednání této společnosti. Dále bych velice rád získal zpět přepravné, které jsem zaplatil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2016 16:25, před 9 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem. Pokud společnost nepostupovala tak, jak bylo v zasílatelské smlouvě ujednáno, je vhodné poskytnutí služby reklamovat u zasilatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 14:35, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.