Společnost


Miroslav Říha

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9511Stížnost na arogantní chování vedoucího provozovny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2016, před 9 lety

Petra Čápová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na vedoucího firmy MIRKA, pana Miroslava Říhu.
Dne 26.1. 2016 jsem si nechala u pana vedoucího (provozovna Opatov) vyrobit obyčejný vložkový klíč, dnes 27.1.1969 jsem byla tento klíč reklamovat - pan vedoucí se choval arogantně, evidentně se mu nelíbilo, že si někdo vůbec dovolil kritizovat jeho práci,tvrdil, že klíč je v pořádku, že je asi špatná vložka - přitom klíčem, podle kterého duplikát vyrobil, jsem zámek odemkla bez problémů. Nakonec klíč s neustálými, nepříjemnými připomínkami upravil.
Klíč jsem druhý den zasunula do zámku a opět s ním nešlo otočit - takže stejná situace jako poprvé.
Pan vedoucí řekl, že už pro mě nemůže víc udělat,opět opakoval, že chyba bude ve vložce a že ji mám přinést - to ale není možné, klíč je totiž od dveří ambulance s nepřetržitým provozem.K tomuto zámku je asi 10 klíčů a všechny fungují bez problémů.
Pan vedoucí by si měl uvědomit,že není nadčlověk a že není možné takto jednat se zákazníky!


Produkt

vložkový klíč FAB


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze (paragon mám).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2016 11:40, před 9 lety

Pokud klíč nesedí, jedná se o vadu věci, kterou by měl zhotovitel odstranit, a to zpravidla výměnou za nový kus (tj. zhotovením nového klíče, není-li to možné, potom má povinnost vrátit kupujícímu peníze). K vyřízení reklamace by měl zhotoviteli kupující poskytnout součinnost, je tedy žádoucí, aby se mu vadu snažil prokázat. Může to učinit videodokumentací, porovnáním originálu a kopie klíčů, svědeckou výpovědí apod.

Zhotovitel tedy musí zboží přijmout jakožto reklamaci, kterou má povinnost vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. Uvedené platí pouze pokud se jedná na straně objednatele klíče o spotřebitele. Pojem spotřebitele je definovaný v § 419 občanského zákoníku jako každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jedná.


I kdyby zhotovitel upozornil kupujícího, že nový klíč nemusí sedět, nezbavilo by ho to odpovědnosti za vady. Jelikož je zhotovitel odborníkem, má právo odmítnout zhotovení určitých klíčů, pokud by měl podezření, že kopie sedět nebude. Kupujícího nemůže zbavit jeho práv reklamovat vady zboží do 24 měsíců od převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2016 12:25, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.