Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9512Nevrácené peníze za uznanou reklamaci z 24. září 2015

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2016, před 9 lety

Marcela Šípová

Znění stížnosti

Dobrý den,
prosím o pomoc ve věci reklamace, která byla uznaná. Vystaven dobropis, ale i po urgencích mi stále nechtějí vyplatit dlužnou částku.
24. září 2015 obdrželi radiopřijímač, který jsem zaslala na reklamaci, dle jejich návodu přímo do smluvní opravny Bels, že se tím reklamace urychlí.
5. října 2015, protože jsem neměla žádnou odezvu, jsem se telefonicky dotazovala v Bels a bylo mi sděleno, že přijímač i s příslušnými doklady dostali a mám čekat.
4. listopadu dotaz na czc.cz e-mailem – žádná odezva.
15. listopadu dotaz e-mailem opět na servisní středisko Bels, protože stále nepřišlo ani rádio, ani žádná zpráva – stále nekomunikují.
18. listopadu teprve servisní středisko Bels mi e-mailem zaslalo opravenku, že přístroj nelze opravit a bude zlikvidován a že si mám tuto opravenku sama zaslat na czc.cz. Tu jsem okamžitě odeslala.
19. listopadu 2015 přišel e-mail z czc.cz, že jsem byla zařazena do fronty.
20. listopadu 2015 přišla zpráva, že mi založili reklamaci a ověří zaslané doklady u dodavatele a bude mi zaslán dobropis.
Za měsíc 20. prosince 2015 přišel vygenerovaný reklamační protokol k mojí reklamaci, že datum očekávané o p r a v y bude 20. prosince 2015.
21. prosince vygenerovná zpráva z reklamačního oddělení, abych vyplnila opravný daňový doklad, vše jsem vyplnila, ihned odeslala a žádala zároveň o proplacení nákladů na poštovné za odeslání do servisu.
Zároveň 21. prosince 2015 přišel dobropis z obchodu czc.cz, ovšem bez nákladů na poštovné,což jsem ihned urgovala.
6. 1. 2016 jsem zasílala e-mail, protože se stále nic nedělo – odpověď automatem, že děkují za zprávu.
13. 1. 2015 přišla zpráva z reklamačního oddělení, že pošlou opravený dobropis navýšený o poštovné do servisní opravny.
13. 1. ještě další e-mail z obchodu czc.cz, že mi byl vystaven opravený dobropis a opět chtěli potvrdit daňový doklad a už po několikáté žádali číslo účtu, což jsem ještě týž den sdělila s tím, že pan P. T. z CZC.cz s.r.o., Brodská 570, Příbram slibuje proplacení.
Dnes je 30. ledna 2016 a stále nemám na účtě slibovanou platbu za reklamaci.


Produkt

Radiopříjímač Roadstar TRA-500DS


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2016 09:27, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2016 13:38, před 9 lety

Vážená paní Šípová,

děkujeme za přidaný podnět.

Vyřízení reklamace jsme prověřili a zjistili jsme, že skutečně do dnešního dne nedošlo k proplacení tohoto dokladu. Bohužel se jedná o technickou chybu, což samozřejmě není omluva celého zdržení.

Peníze budou zítra odeslány na Váš účet v plné výši, tedy 633 Kč.

Moc se omlouváme za prodloužení lhůty.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.2.2016 15:41, před 9 lety


Marcela Šípová

Hodnocení:

Komentář: Vážím si práce dTestu a moc děkuji za vyřízení mojí reklamace vůči CZC.cz. Můj komentář k vyjádření společnosti bych vyjádřila asi takto: na internetu jsem našla neuvěřitelné množství jejich nespokojených zákazníků. A omlouvat to technickou chybou? Pak tato společnost je jedna velká technická chyba. Šípová