Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
prosím o pomoc ve věci reklamace, která byla uznaná. Vystaven dobropis, ale i po urgencích mi stále nechtějí vyplatit dlužnou částku.
24. září 2015 obdrželi radiopřijímač, který jsem zaslala na reklamaci, dle jejich návodu přímo do smluvní opravny Bels, že se tím reklamace urychlí.
5. října 2015, protože jsem neměla žádnou odezvu, jsem se telefonicky dotazovala v Bels a bylo mi sděleno, že přijímač i s příslušnými doklady dostali a mám čekat.
4. listopadu dotaz na czc.cz e-mailem – žádná odezva.
15. listopadu dotaz e-mailem opět na servisní středisko Bels, protože stále nepřišlo ani rádio, ani žádná zpráva – stále nekomunikují.
18. listopadu teprve servisní středisko Bels mi e-mailem zaslalo opravenku, že přístroj nelze opravit a bude zlikvidován a že si mám tuto opravenku sama zaslat na czc.cz. Tu jsem okamžitě odeslala.
19. listopadu 2015 přišel e-mail z czc.cz, že jsem byla zařazena do fronty.
20. listopadu 2015 přišla zpráva, že mi založili reklamaci a ověří zaslané doklady u dodavatele a bude mi zaslán dobropis.
Za měsíc 20. prosince 2015 přišel vygenerovaný reklamační protokol k mojí reklamaci, že datum očekávané o p r a v y bude 20. prosince 2015.
21. prosince vygenerovná zpráva z reklamačního oddělení, abych vyplnila opravný daňový doklad, vše jsem vyplnila, ihned odeslala a žádala zároveň o proplacení nákladů na poštovné za odeslání do servisu.
Zároveň 21. prosince 2015 přišel dobropis z obchodu czc.cz, ovšem bez nákladů na poštovné,což jsem ihned urgovala.
6. 1. 2016 jsem zasílala e-mail, protože se stále nic nedělo – odpověď automatem, že děkují za zprávu.
13. 1. 2015 přišla zpráva z reklamačního oddělení, že pošlou opravený dobropis navýšený o poštovné do servisní opravny.
13. 1. ještě další e-mail z obchodu czc.cz, že mi byl vystaven opravený dobropis a opět chtěli potvrdit daňový doklad a už po několikáté žádali číslo účtu, což jsem ještě týž den sdělila s tím, že pan P. T. z CZC.cz s.r.o., Brodská 570, Příbram slibuje proplacení.
Dnes je 30. ledna 2016 a stále nemám na účtě slibovanou platbu za reklamaci.
Radiopříjímač Roadstar TRA-500DS
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.
Vážená paní Šípová,
děkujeme za přidaný podnět.
Vyřízení reklamace jsme prověřili a zjistili jsme, že skutečně do dnešního dne nedošlo k proplacení tohoto dokladu. Bohužel se jedná o technickou chybu, což samozřejmě není omluva celého zdržení.
Peníze budou zítra odeslány na Váš účet v plné výši, tedy 633 Kč.
Moc se omlouváme za prodloužení lhůty.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Hodnocení:
Komentář: Vážím si práce dTestu a moc děkuji za vyřízení mojí reklamace vůči CZC.cz. Můj komentář k vyjádření společnosti bych vyjádřila asi takto: na internetu jsem našla neuvěřitelné množství jejich nespokojených zákazníků. A omlouvat to technickou chybou? Pak tato společnost je jedna velká technická chyba. Šípová