Společnost


Peter Chocholáček

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9533Prodej padělků, okrádání zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2016, před 9 lety

Markéta Mrkvová

Znění stížnosti

Jedná se o obchod vedený paní I. B., zapsaný na pana Petera Chocholáčka. Na facebooku nabízí mnoho padělků, např. značek Armani, Guess, Obag. Krom této nelegální činnosti je paní B. trestně stíhaná za mnoho podvodů- trestní oznámení zde-KRPB279684/TČ-2015-060681, paní B. přijme objednávky, nicméně zboží už nepošle. I přes toto oznámení stále nabízí své zboží na různých bazárcích. Byla již v květnu loňského roku na TV Barrandov, kdy jinde pod jménem J. P. prováděla tu samou činnost.


Produkt

padělky, okrádání zákazníků, přeprodej z aliexpress.com s vysokou přirážkou


Požadované řešení

Obracím se na vás, zda by šlo tuto aféru nějak medializovat, či řešit. Policie zatím nic neudělala...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2016 12:27, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nabízení nebo prodej výrobků porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, které spotřebitelka může podat podnět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2016 19:07, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.