Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#9538Ztráta reklamovaného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2016, před 9 lety

Alena Šuláková

Znění stížnosti

Koupila jsem jako vánoční dárek 14.12.2015 bezdotykový odpadková koš HIMAXX Premium 42L. Po otevření nefungoval. Hned po vánočních svátcích 7.1.2016 jsem šla koš reklamovat na pobočku v Horních Počernicích. Když jsem si byla reklamaci vyzvednout 1.2.2016 dali mi pouze vrchní kryt s tím že koš máme my...Po vysvětlení začali pracovníci hledat zbývající kus odpadkového koše. Výsledek byl, že se koš ztratil a že mi vrátí peníze na účet s tím, že si koš můžu objednat znovu. Když jsem pak doma koukala na internetových stránkách na odpadkový koš byl už samozřejmě za jinou cenu, než jsem kupovala já před vánoci. Nelíbí se mi tento přístup čekala bych zboží nové, funkční po reklamaci, zboží nebylo používané pouze vyzkoušené nečekala jsem že to bude vůbec někdo opravovat. A navíc zboží bylo komplet i s baterkama ve velké 120cm vysoké krabici. Tak nechápu jak se mohla ztratit.


Produkt

HIMAXX Premium 42L


Požadované řešení

Chtěla bych koupit odpadkový koš HIMAXX Premium 42L znovu, ale za stejnou cenu jako při prvním nákupu. Případně slevu k nákupu na vašich internetových stránkách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2016 14:49, před 9 lety

Prokáže-li spotřebitel stav výrobku (jeho kompletnost) v době uplatnění reklamace má právo na náhradu škody, která byla na výrobku způsobena. Nejedná se o reklamaci, ale o nárok plynoucí z deliktního jednání.

Ustanovení § 2944 občanského zákoníku stanoví, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.

Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci. Za škodu způsobenou zaměstnanci odpovídá vždy podnikatel, se kterým byla smlouvu, jejímž předmětem je poškozená věc, uzavřena.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Za důkaz vypovídající o stavu zboží v době uplatnění reklamace může posloužit předávací protokol.

Doporučujeme žádost o náhradu škody písemně předložit odpovědnému podnikateli s tím, že si spotřebitel nechá převzetí potvrdit na svoje vyhotovení žádosti jejím orazítkováním a podepsáním.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2016 16:34, před 9 lety

Vážená paní Šuláková,

omlouvám se Vám za způsobené komplikace, zboží Vám samozřejmě zašleme znovu za původní cenu. Prosím, napište mi na overeno@mall.cz, až platbu obdržíte na účet, vytvořím Vám objednávku novou.

Děkuji Vám za pochopení.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.2.2016 11:51, před 9 lety


Alena Šuláková

Hodnocení: