Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#9541Poškození obalem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2016, před 9 lety

Alex Calvin

Znění stížnosti

Dobry den,Obratil jsem se na spolecnost E-mailem kde jsem uvedl stiznost na Samsung Flipové pouzdro Clear View, pouzdro stalo 999,- kc Pritelkyni nechtene spadlo z dirave kapsy u kabatu,presne ze 74cm,prasknul mi digitizer a poskodil se kovovy ram.S tim ze podavam stiznost ze obal nesplnil svuj ucel, za tyto penize.Za dalsi,mi pouzdro zpusobilo mikroskrabance,obalem Clear Viev.Samsung na internetu uvadi, ze pokud neni mobil starsi dele jak 3mesice.Uznava reklamaci a vymeni jednorazove displej. Podminky splnuji. Samsung odepsal,ze mam dat telefon do jejich servisu, kde posoudi zda budu mit narok na vymenu.Kdyz jsem tak ucinil,dnes mi prisla zprava ze servisu. ZAMITNUTA ZARUKA, MECHANICKE POSKOZENI. Nevim jak se branit ze jejich vyrobek mi ve dvou smerech, poskodil tak drahy pristroj. A ani nedodrzeli to co pisi na internetu.


Produkt

Samsung Galaxy S6 Edge


Požadované řešení

Vymena noveho displeje a kovoveho ramu, nebo alespon toho displeje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2016 13:51, před 9 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. V případě, že tomu tak není, jedná se o vadu.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud byla vadou výrobku způsobena škoda na jiné věci, může spotřebitel žádat náhradu této škody po prodávajícím. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Převyšuje-li výše škody způsobenou vadou výrobku částku vypočtenou z 500 EUR kursem devizového trhu vyhlášeným Českou národní bankou v den, v němž škoda vznikla, může spotřebitel požadovat náhradu této škody po výrobci. Výrobce odpovídá, že jeho výrobky jsou bezvadné a bezpečné.

Promlčecí lhůta pro uplatnění tohoto práva trvá tři roky a počíná běžet ode dne, kdy ke škodě došlo. Právo na náhradu škody lze však uplatnit nejpozději do deseti let ode dne, kdy byl výrobek uveden na trh, jinak se toto právo promlčí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2016 15:47, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.