Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#9543Stornovaná objednávka, přislíbené ale nevrácené peníze!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2016, před 9 lety

Martina Máchová

Znění stížnosti

2.října 2015 jsem objednala na slevovém portálu Berslevu 2 USB disky (flash), doručení bylo do 30dnů od zaplacení (tj. od 5.10.2015), bohužel lhůta nebyla dodržena, tak jsem odstoupila od smlouvy a požadovala vrácení peněz, to se ale dodnes nestalo a stejně jako mnoho jiných mám jen mailovou korespondenci, která nic neřeší, pokud by někdo podal na ty obchodníky žalobu, ráda se připojím, protože se přejmenovali na rabator a stejně jako berslevu je nedostupné jak na mailu, tak po telefonu. Předpokládám, že mají v záloze další prima název pro novou firmu. Jedná se v jejich případě jistě o podvod a protože napálených, jak všude (bohužel až nyní) čtu na internetu, jsou tisíce, pak by měli za svůj blahobyt, který si vytvořili na úkor důvěřivců jako já, určitě nést následky. Pokud budete chtít další informace k tomuto problému, pak se laskavě obraťte na: mtd.machova@seznam.cz Mohu vám poskytnout korespondenci. Stížnost jsem podala na ČOI Praha (mám zkusit požádat o vrácení platby), na celní úřad (bez odezvy), do televize (děkují za info a pokud se mi do 30 dnů ozvou, tak se tím budou zabývat - neozvaly). Není šance na nápravu, když ruší kontakty (mail i telefon, co fungovalo již neexistuje). Umíte pomoci?
Děkuji za odpověď Máchová


Produkt

2x USB flash disk 256 GB barva zelená a fialová


Požadované řešení

Vrácení peněz - 936 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2016 16:01, před 9 lety

Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani po odstoupení od smlouvy, zadržuje společnost tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost nás informovala, že pro zasílání dotazů je možné využít nové emailové adresy podpora@rabator.com. Nebude-li prodávající i nadále reagovat přes elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2016 15:24, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.