Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9544Zrušení objednávky holítek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2016, před 9 lety

Jan Tlustý

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes 1.2.2016 mě kontaktoval zástupce společnosti Westerfield s tím, že na základě údajného dotazníku jsem byl vybrán, abych od nich dostal dárek ve formě pánského holítka zdarma. Zaplatím údajně jen poštovné ve výši 99 Kč. Následně mi pak každý druhý měsíc bude chodit sada 10ti břitů. Měl jsem zrovna v kanceláři poradu a chybně jsem s touto nabídkou souhlasil. Později jsem si onu společnost vyhledal na internetu a nestačil jsem se divit. Zkoušel jsem volat zpět na telefonní číslo, ze kterého mi volali, ale bylo už nedostupné.


Produkt

Pánské holítko zdarma + poštovné. Sada 10ti břitů každý druhý měsíc. Telefonní číslo ze kterého mě kontaktovali: +420 296 508 368


Požadované řešení

Zrušení objednávky. Odstoupení od případné smlouvy. Výmaz osobních dat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2016 13:54, před 9 lety

Švýcarská společnost Westerfield International AG nabízí výrobky a sjednává smlouvy prostřednictvím telefonu a spotřebitel v takovém případě uzavírá smlouvu distančním způsobem, tedy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (po telefonu) podle § 1824 a násl. občanského zákoníku.

Zdarma bývá jen první zásilka, za následné zásilky už společnost požaduje platbu. Souhlas se zasíláním zboží si podnikatel nahrává. Společnost Westerfield souhlas se zasláním balíčku považuje za souhlas se smlouvou o zasílání zboží na dobu neurčitou. Obecně každou smlouvu na dobu neurčitou lze ukončit, a to výpovědí. Stačí tedy jednoduchý dopis, "Vypovídám smlouvu o zasílání zboží, která byla uzavřena telefonicky dne atd., samozřejmě s uvedením jména a příjmení, adresy spotřebitele pro dostatečnou identifikaci osoby, vše opatřeno vlastnoručním podpisem. Nepřeji si již žádné nabídky od Vaší společnosti, současně tedy žádám o výmaz veškerých osobních údajů z Vaší databáze."

Společnost Westerfield Int. AG zasílá balíčky z Nizozemí. Je tedy možné, že byl balíček již vyexpedován a bude doručen v následujících dnech nebo týdnech. Z toho důvodu doporučujeme počkat, až balíček bude doručen a až po té odstoupit od kupní smlouvy.

Jinak by tomu bylo v případě, že by si spotřebitel koupi rozmyslel ještě týž den nebo v den následující. Tam lze předpokládat, že by se společnost s vůlí spotřebitele od smlouvy odstoupit musela seznámit ještě před zasláním holítek.

Aby spotřebitel předešel budoucím sporům a nátlakům vymáhací společnosti, doporučujeme počkat, až balíček přijde a spolu s ním doporučeně a s dodejkou odeslat odstoupení od kupní smlouvy uzavřené po telefonu na adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2.

Odstoupení učiněné po telefonu sice je závazné, ale pokud přijde balíček, je povinností spotřebitele zaslat jej společnosti zpět na své náklady. Proto doporučujeme, ať spolu s balíčkem zašle spotřebitel znovu odstoupení. Podnikatel k balíčku přiloží fakturu. Tu nemusí spotřebitel hradit. Je to zbytečné, neboť by podnikatel v důsledku odstoupení spotřebitele musel předmětnou sumu stejně vracet.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2016 10:43, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.