Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#9548Reklamace telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2016, před 9 lety

Viktorie Pelcová

Znění stížnosti

Asi pred pul rokem jse zakoupila u vodafone mobilni tel
,ktery mel vadu a nesel opravi tak nam vratili jiny .tento tel.byl opet vadny tak zpet na opravu . Po mesici nam jej vratili s tim ,ze nejde opravit a my muzeme odstoupit od smlouvy.Na pobocce nam velmi mila vedouci vzala tel.a poslala na dalsi posouzeni to je na dalsi mesic.Nevime se jakse branit.Dekuji Pelcova


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2016 15:31, před 9 lety

Uplatnila-li spotřebitelka reklamaci, prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodnou na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od ní odstoupit a požadovat vrácení peněz.

Pokud tedy nebyla během reklamace vada odstraněna, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit (vzor pro odstoupení od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2016 19:50, před 9 lety

Hezký den, paní Pelcová,

omlouvám se, ale z vašeho popisu jsem úplně nepochopil, jak se věci seběhly. Obecně je to tak, že pokud se (uznaná) vada vyskytne opakovaně (3x stejná nebo 4x různá), máte možnost při třetím, resp. čtvrtém výskytu požádat o to, aby se reklamace řešila výměnou nebo odstoupením od kupní smlouvy. Je to třeba uvést hned při předání zboží k reklamaci.

Podrobnosti k této konkrétní reklamaci vám můžeme sdělit, když nám napíšete přes Centrum péče (https://dotazy.vodafone.cz/app/ask_form/source/forum).

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 09:19, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2016 10:59, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.