Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Asi pred pul rokem jse zakoupila u vodafone mobilni tel
,ktery mel vadu a nesel opravi tak nam vratili jiny .tento tel.byl opet vadny tak zpet na opravu . Po mesici nam jej vratili s tim ,ze nejde opravit a my muzeme odstoupit od smlouvy.Na pobocce nam velmi mila vedouci vzala tel.a poslala na dalsi posouzeni to je na dalsi mesic.Nevime se jakse branit.Dekuji Pelcova
Vraceni penez
|
Tweet |
Uplatnila-li spotřebitelka reklamaci, prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodnou na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od ní odstoupit a požadovat vrácení peněz.
Pokud tedy nebyla během reklamace vada odstraněna, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit (vzor pro odstoupení od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace).
Hezký den, paní Pelcová,
omlouvám se, ale z vašeho popisu jsem úplně nepochopil, jak se věci seběhly. Obecně je to tak, že pokud se (uznaná) vada vyskytne opakovaně (3x stejná nebo 4x různá), máte možnost při třetím, resp. čtvrtém výskytu požádat o to, aby se reklamace řešila výměnou nebo odstoupením od kupní smlouvy. Je to třeba uvést hned při předání zboží k reklamaci.
Podrobnosti k této konkrétní reklamaci vám můžeme sdělit, když nám napíšete přes Centrum péče (https://dotazy.vodafone.cz/app/ask_form/source/forum).
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.