Společnost


S E T O S spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9549Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2016, před 9 lety

Petr Mikulec

Znění stížnosti

18.9.2015 zakoupen tel.Samsung B550 Xcover jako nástupce mého - Samsungu GT-B2710. Po 3-5 dnech zkouška o domluvu vrácení, popř. výměnu za jiný, i dražší stroj - neúspěšně s tím, že se nejedná o internetový, ale kamenný obchod a tel. je již použitý a " starý " - nelze přijmout.
Po čase nicméně vady a " nefunkce " bránící užívání a ohrožující mou solidnost u zákazníka.´=== reklamace 21.12.21015 - zkráceně - nefunkčnost automatické aktualizace času, neukládání T9, počet odeslaných sms ( cca 70 znaků na sms...) , přehled u jednoho uživatele ( zvlášt všechny operace ), vypadávání signálu často a na dlouho - restart, kontakty jen podle prvního slova, neupozornění na schůzku v zadaném čase, kalkulačka vyžaduje 0 před , - neumí ji dodplnit ( užíváno ve stavebnictví )
vyřízení reklamace z 29.1.2016 ( upozornění sms dříve ) - zamítnutím, neoprávněná. Obnoveno tovární nastavení, přístroj otestován, vada znaků sms - diakritika, vada upozornění není vadou - jedná se pouze o upomínku, vada kalkulačky - vlastnost, serv. I. Britex 3316476

Moje stanovisko - kupováno jako NÁSTUPCE, pro mě = LEPŠÍ model -- není . po reklamaci - počet sms v pořádku, bez ohledu na diakritiku, automatický čas funguje. ostatní neřešeno. T9 slova neukládá, nejsou k dalšímu užívání, neustále je třeba je psát. Přehled volání u předchůdce - 1 uživatel = přehled všech operací , zde volám/volal/příchozí sms/ odchozí atd. - nemožnost užívání. Signál neověřen, zatím funguje. Vyhledávání v kontaktech - předchůdce jakékoli písmena ( jméno, příjmení, město, funkce, titul.. ) zde jen první písmena prvního slova, dále nereaguje - nemožnost užívání, kontakty nedohledatelné. Zásadní vadou je neupozorňování na schůzku ( předešlý OK ), ( schůzka zítra 8.00, upozornění dnes 18,00 - upozorňuje zítra v 18,00 ??? )- nemožnost užívání, nefunkčnost služby z uživatelské příručky ( zásadní ). Kalkulačka je pro stavaře prostě otravná ( předchůdce v pořádku ) -- ,12 = 0,12 - nedoplní 0, což umí i ta z tržnice za 100,-

Nyní zjištěno : neumí volat číslo z sms nebo vizitky ( rozložené nebo vcelku )- přepisuje se na papírek s následným vytočením... tak tohle bylo naposledy tak u Motorola D160? Samozřejmě předchůdce uměl.


Produkt

Samsung B550 Xcover 550 Silver


Požadované řešení

Kupován jako nástupce, stroj na stavbu do horšího prostředí, což není a cítím se podveden, přístroj nepomáhá, ale otravuje a ohrožuje spolehlivost firmy.
Návrh - výměna za skutečného nástupce ve funkčnosti jakéhokoli výrobce i dražší ( rozumně ) , vrácení peněz, odstranění vad bránících užívání ( zatím neúspěšně - třeba nahrát software předchůdce ? )
chci jen - baterka, kalkulačka, normální hledání kontaktů, volání čísel z sms, !!! funkční kalendář s upozorňováním !!! , přehled o komunikaci s jedním každým uživatelem - myslím nenáročné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2016 12:53, před 9 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat po prodávajícím nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Je-li však spotřebitel nespokojen s proměnou uživatelského prostředí, kterou provedl výrobce v souvislosti s vývojem svých produktů, nejedná se o vadu, za kterou by byl odpovědný prodávající. V takovém případě je vhodné obrátit se na výrobce se svými připomínkami, které mohou posloužit ke zdokonalení budoucích výrobků společnosti. Z tohoto důvodu ale není možné požadovat odstoupení od kupní smlouvy.

Pokud se nejedná o zřejmou nebo obecně známou skutečnost, je prodávající povinen poskytnout informace o správném použití výrobku spotřebiteli srozumitelně v písemném návodu. V případě porušení výše zmíněné zákonné povinnosti může být prodávajícímu udělena pokuta za správní delikt až do výše 1 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více ohledně podání podnětu je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2016 17:05, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.