Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#9555Žádost o vrácení platby omylem odešla dvakrát

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2016, před 9 lety

Miloslav Barda

Znění stížnosti

Zdravim omlouvam se ,ale kdyz jsem zadavala platbu nezadala jsem varabilni symbol a kdyz jsem opakovala prikaz tak mi platba odesla jeste jednou ,ale jiz to neslo zrusit posilala jsem to na raiffeisenbank 195841001/5500 ale nezadala jsem varabilni symbol jen jsem napsala do zpravy pro prijemce cislo objednavky chtela bych vas moc poprosit jestli by bylo mozne vratit tuto platbu jinak bych to musela resit pres banku a to je dost zdlouhave dekuji predem za pochpeni s pozdravem BARDOVA DRAHOMIRA PRAHA 8 Kollarova 12


Produkt

cistickavzduchu Ionic-CARE-Triton X6 s ionizatorem cislo objednavky 702131183


Požadované řešení

Prosim o vraceni jedne platby jelikoz jsem ji omylem zaslala dvakrat dekuji za pochopeni Bardova


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2016 11:25, před 9 lety

V případě, že bylo zboží zaplaceno dvakrát, jednalo by se ze strany prodejce dle § 2991 občanského zákoníku o obohacení bez spravedlivého důvodu.

Společnost doporučujeme vyzvat k vrácení částky písemně nebo na pobočce s tím, že je nutné si nechat žádost potvrdit. Vhodné je také doložit doklad o koupi (kopii provedené bankovní transakce), aby si společnost mohla dohledat potřebné údaje v systému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2016 20:55, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.