Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zdravim omlouvam se ,ale kdyz jsem zadavala platbu nezadala jsem varabilni symbol a kdyz jsem opakovala prikaz tak mi platba odesla jeste jednou ,ale jiz to neslo zrusit posilala jsem to na raiffeisenbank 195841001/5500 ale nezadala jsem varabilni symbol jen jsem napsala do zpravy pro prijemce cislo objednavky chtela bych vas moc poprosit jestli by bylo mozne vratit tuto platbu jinak bych to musela resit pres banku a to je dost zdlouhave dekuji predem za pochpeni s pozdravem BARDOVA DRAHOMIRA PRAHA 8 Kollarova 12
cistickavzduchu Ionic-CARE-Triton X6 s ionizatorem cislo objednavky 702131183
Prosim o vraceni jedne platby jelikoz jsem ji omylem zaslala dvakrat dekuji za pochopeni Bardova
|
Tweet |
V případě, že bylo zboží zaplaceno dvakrát, jednalo by se ze strany prodejce dle § 2991 občanského zákoníku o obohacení bez spravedlivého důvodu.
Společnost doporučujeme vyzvat k vrácení částky písemně nebo na pobočce s tím, že je nutné si nechat žádost potvrdit. Vhodné je také doložit doklad o koupi (kopii provedené bankovní transakce), aby si společnost mohla dohledat potřebné údaje v systému.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.