Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.12.2015 jsem objednal na portálu www.berslevu.cz voucher na WaxVac: přístroj na čištění uší. Objednávku 9902017770 jsem zaplatil na účet firmy Rabator č. 2112277492/2700 a po obdržení voucheru 2015821 / 7038 jsem provedl přes slevový formulář jeho uplatnění, zboží však dosud nebylo doručeno.
Dne 15.12.2015 jsem objednal na portálu www.berslevu.cz 2 vouchery na Multifunkční bezdrátová sluchátka 8 v 1. Objednávku 9902018061 jsem zaplatil na účet firmy Rabator č. 2112277492/2700 a po obdržení 2 ks voucherů jsem provedl přes slevový formulář jejich uplatnění, zboží na voucher 2016176 / 2034 však dosud nebylo doručeno.
Při objednávkách bylo uvedeno, že zboží bude doručeno do 21 dní a tato lhůta již uběhla. Společnost jsem se snažil kontaktovat 18.1.2016 na podpora@berslevu.cz a na uváděných telefonních číslech, čísla však již neexistují. Zkusil jsem ještě znovu uplatnit nedodané vouchery. Opakovaně jsem se snažil firmu kontaktovat na podpora@berslevu.cz, odpověď jsem neobdržel. Žádám o vrácení zaplacených částek: 189 Kč za WaxVac: přístroj na čištění uší a 398 Kč za Multifunkční bezdrátová sluchátka 8 v 1.
Produkty Multifunkční bezdrátová sluchátka 8 v 1 možné použít i pro monitoring miminka a WaxVac: přístroj na čištění uší. Šetrný a pohodlný, pro celou rodinu!
Žádám o vrácení zaplacených částek: 189 Kč za WaxVac: přístroj na čištění uší a 398 Kč za Multifunkční bezdrátová sluchátka 8 v 1.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Společnost nás informovala, že pro zasílání dotazů je možné využít nové emailové adresy podpora@rabator.com. Nebude-li prodávající i nadále reagovat přes elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.