Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9559Uplatnění reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2016, před 9 lety

Pavel Jurášek

Znění stížnosti

Nemožnost reklamovat, žáden doklad o zakoupení, záruční list atd. !!!!!
Oprava přistroje,náhradní magnety ?????
Jurášek.


Produkt

OptiMaskPro LLC


Požadované řešení

jurasek.ostrava@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2016 16:42, před 9 lety

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat spotřebiteli doklad o zakoupení výrobku. Na dokladu musí být uveden datum prodeje, o jaký výrobek se jedná, za jakou cenu byl výrobek prodán a identifikační údaje prodávajícího obsahující jméno a příjemní nebo obchodní firmu. Při nedodržení této povinnosti může být prodávajícímu uložena pokuta za správní delikt a to až do výše 1 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Prodávající je dále povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění reklamace, spolu s údaji, kde lze reklamaci uplatnit. Při nedodržení této povinnosti může být prodávajícímu uložena pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na Českou obchodní inspekci. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele a odesílá zboží do ČR. Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat svých práv soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu poškozování spotřebitele, případně podvodu, avšak podmínkou trestní odpovědnosti v daném případě je způsobená škoda alespoň ve výši 5000,- Kč, která se však sčítá pro případ, že by bylo vícero poškozených. Trestní oznámení lze podat ústně do protokolu, a to přímo na služebně Policie ČR či na Státním zastupitelství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2016 10:38, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.