Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již cca 4x reklamuji písemně nevrácení peněz za vrácené zboží.
Na základě mé objednávky č. 9902012619 jsem obdržel vygenerovaný voucher č. 2011731/3289 , který jsem uplatnil a dne 16.11. byla zásilka v hodnotě 448,- Kč doručena.
Vzledem k tomu , že zboží nevyhovovalo - krátký řemínek + vzhled jsem dne 18.11. vše doporučenou zásilkou vrátil dodavateli ( neporušené ve 100% stavu i v původním obalu)
Po čtyřech pokusech urgencí na email a adresu dodavatele - Rabator s.r.o. jsem se nedočkal ani odpovědi, ani vrácení platby.
Zákonná lhůta pro vrácení peněz byla do 18.12.2015,( 30 dnů )
17023 Dámské hodinky; barva: hnědá 448 Kč
Vrácení peněz
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému dodání zboží.
Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Společnost nás informovala, že pro zasílání dotazů je možné využít nové emailové adresy podpora@rabator.com.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.