Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 1.2.2016 jsem odeslala expresní platbu (1x). Bohužel kvůli tomu, že Vám správě nefungovalo internetové bankovnictví, tak to po mně stále chtělo kód aby platba proběhla. Kód jsem stále dávala, dokuď skutečně neproběhla. Jelikož dnes 2.2.2016 mi přišly další peníze na účet a díky tomu, že včera nefungovalo správně internetové bankovnictví, se mi znovu odeslala platba i s dalším poplatkem expresní služby.
poplatek za expresní službu
Stačila by řádná omluva a hlavně uznání chyby.
|
Tweet |
Reklamaci nesprávně provedené platební transakce je třeba učinit vždy bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 13 měsíců od odepsání sporné platby z účtu. U ostatních reklamací je nutné vycházet z obchodních podmínek banky.
Reklamace by měla být vyřízena v souladu s § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele do 30 kalendářních dnů.
Uvedená banka na svých internetových stránkách uvádí následující informaci ohledně reklamace: "Kontaktujte nás na emailové adrese reklamace@rb.cz."
Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
Pokud je klient nespokojen se službami naší banky, může vzniklou situaci s námi řešit prostřednictvím celé řady komunikačních kanálů. Jsme k dispozici na kterékoliv z našich více než 120 poboček, dále samozřejmě na e-mailové adrese info@rb.cz nebo reklamace@rb.cz, na bezplatné nonstop telefonní lince 800 900 900 a také na Twitteru či Facebooku. Reklamaci lze samozřejmě podat i skrze Českou poštu, a to na adresu Raiffeisenbank, a.s., Klientský servis, tř. Kosmonautů 1082/29, 779 00 Olomouc.