Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Byla jsem jednou z Vašich zákaznic, která se zúčastnila shromažďování razítek za účelem získání skvělého nože šéfkuchaře. Jako na mnohé jiné se na mne nedostalo, mrzelo mě na Vás hlavně to, že jste nás nechali razítka sbírat několik dní poté, co nože byly rozebrány, to nebylo fér. Avšak dali jste nám na udobřenou možnost orazítkované kartičky do konce roku zanést do svého Lidlu či zaslat na centrálu s tím, že zákazníkům kteří se nedočkali nože, zašlete nějaké jiné produkty jakožto kompenzaci. Kartičku jsem poslala, ale nic mi od Vás nepřišlo. Zatím. Je to už přes měsíc. Dočkám se? Nebo se na mne nedostane ani tentokrát?
(Abych pravdu řekla, myslela jsem, že se budete snažit vylepšit si pošramocenou reputaci, ale už si to asi myslet přestanu)
Splnění slibovaného a zaslání nějakého pěkného produktu za účelem opětovného proteplení vztahů
|
Tweet |
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Pokud společnost přislíbila svým zákazníkům kompenzaci za nedostupné akční zboží, musí svému závazku dostát. Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost se k případu vyjádřit.
Vážená paní Kašparová,
balíčky, které posíláme našim zákazníkům jako omluvu za chybějící nože, rozesíláme postupně. Věříme, že jej obdržíte během několika dní. Prosíme Vás o trpělivost.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Bohužel jsem se žádné kompenzace nedočkala, ale když jsem si přečetla vyjádření Lidlu u jiných stížností, tak vlastně ani nemám nárok. Měla se poslat kartička s razítky, ale jelikož jsem poslední razítko na pokladně nedostala, protože prý už nože došly, poslala jsem místo posledního razítka na důkaz splnění podmínek účet za nákup (ze dne kdy Lidl oficiálně přiznal že nože nejsou), jehož hodnota by vydala na 2 razítka. Ale to prý se nepočítá.
Poslala jsem to protože jsem návrh Lidlu považovala za vstřícné gesto pro věrné zákazníky, takováto "důslednost" mě tedy docela překvapila. Pro mě to znamená další zklamání z přístupu Lidlu a jestli se špatným odhadem množství nožů šlo o nedopatření, tak tato nepodařená kompenzace je již v plné režii představitelů Lidlu.
Ano, nějak nemohu postup svého jinak docela oblíbeného obchodníka skousnout, o kompenzaci mi zas tak nejde, tedy aspoň ne o tu materiální, spíš postrádám to vstřícné gesto.
Vážená paní Kašparová,
vzhledem k tomu, že došlo k vydání veškerých zásob nožů ještě před plánovaným koncem akce, jsme akci dne 17. 12. 2015 ukončili. V době, kdy již byly vyčerpány veškeré zásoby, zákazníci správně nezískali další razítko. Dárkový balíček je poskytován těm zákazníkům, kteří v této době již měli všechna razítka, a tudíž by bývali mohli dárek obdržet.
Je nám to líto a ještě jednou se Vám omlouváme. Věříme, že i přes vzniklou nepříjemnost si k nám cestu najdete.
Hodnocení:
Komentář: Cožpak o to, já si cestu najdu, obchod mám blízko a nabídka mi vyhovuje, ale do podobné akce už nepůjdu. Postup strůjců akce byl podivný, tím mám na mysli hlavně několikadenní utajení toho že došla odměna, zvýšené tržby za toto nečestné jednání asi stály. Dalšímu postupu Lidlu se už zákazník může jen podivovat, ale zdá se že Lidl s tím nemá žádný problém. Proto palec dolú.