Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9579Zrušení objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2016, před 9 lety

Lea Vrbková

Znění stížnosti

Zboží jsem objednala 25.1.2016 a 31.1.2016 jsem požádala emailem o zrušení objednávky. Hned následující den mi z této firmy došel mail, že zboží je vyexpedováno a nelze tak objednávku zrušit. Odepsala jsem, že přesto trvám na zrušení a zboží si nemohu převzít. Balík mi přišel 3.2., ale já jsem ho nepřevzala. Jak se mohu bránit?

Chtěla bych se zeptat, zda budu muset uhradit cestovné, když jsem si zboží objednala 25.1.2016 a 31.1.2016 jsem požádala emailem o zrušení objednávky. Hned následující den mi z této firmy došel mail, že zboží je vyexpedováno a nelze tak objednávku zrušit. Odepsala jsem, že přesto trvám na zrušení. Dne 3.1. ( o dva dny později) mi přišla SMS od PPL kvůli času doručení. Já jsem ji nepřevzala. Takže balík bude vrácen. Co lze nyní očekávat? Jsem ochotná uhradit dopravu, i když si myslím, že společnost mohla reagovat na můj požadavek včas. Lea


Produkt

OptiMaskPro LLC


Požadované řešení

zrušení objednávky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2016 16:14, před 9 lety

V případě smlouvy uzavřené prostředky komunikace na dálku je spotřebiteli vyhrazeno právo, aby své rozhodnutí v přiměřené době změnil a od kupní smlouvy odstoupil.

Dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku má spotřebitel právo od smlouvy od odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pokud lze od smlouvy odstoupit po převzetí zboží, není zde dán důvod, aby nemohl být použit výklad a maiore ad minus a umožnit spotřebiteli odstoupení i před jeho převzetím. Tento názor potvrzuje i preambule směrnice EU o právech spotřebitelů v b. 40, která je podkladem české právní úpravy. V případě kupních smluv by lhůta pro odstoupení od smlouvy měla skončit 14 dní ode dne, kdy spotřebitel či třetí strana jiná než přepravce, která byla určena spotřebitelem, získá zboží do fyzického držení, přičemž před získáním zboží do fyzického držení by měl mít spotřebitel možnost uplatnit právo odstoupit od smlouvy.

Vzhledem k tomu, že po odstoupení od smlouvy je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli finanční prostředky vynaložené na doručení zboží, nelze po spotřebiteli požadovat tuto úhradu ani dodatečně.

Odsotupení od smlouvy přesto doporčujeme zaslat podnikateli v písemné formě z důvodu pozdější prokazatelnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2016 10:25, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.