Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
nelíbí se mi komunikace s touto společností. Jako první je přeci hloupost, na kterou i vodafone neustále odkazuje, že při řešení reklamace nelze posunout, dle jejich reklamačních pravidel, dobu splatnosti. Pokud ale řeším reklamaci dané částky, tak by měla být posunuta její splatnost až do vyřešení dané reklamace. Tuto část však reklamační podmínky na vodafone neobsahují.
Dále jsem dala reklamovat služby, které ze zvláštních důvodů přestaly fungovat, chodily mylné sms a také se dvakrát za sebou nastavila služba v appce můj vodafone, o kterou nikdo nestál a díky níž mám nyní platit 1300,- jen za internet. Když jsem vodafone informovala, reklamovala částku, během týdne přišla další samovolná změna v appce.
Služba ale nic neobjevuje ve svých záznamech- samozřejmě, právě proto, že v tom má zřejmě pěkný nepořádek, ale reklamaci uznávat nehodlá, protože nemá dostatečné důkazy v sms, které mi ani nedorazily a dorazit měly kvůli informovanosti...
Internetový tarif pro zahraničí
Řešení by mělo být řádné prověření aplikace a nejen, že se služba omluví za možnou chybu aplikace, ale také se ji pokusí nejen vyřešit, ale také vynahradit vše zákazníkovi a to, smazat částku za internet, která neměla být a to jsem dokonce nabídla, že zaplatím jakýchsi 70,-za službu, kterou jsem využívat chtěla, v aplikaci byla nastavená, ale bohužel už nepřišla daná potvrzovací sms, ale přišla jiná o tom, že právě využívám dat a já opravdu nemohla tušit, že využívám dat z jiné služby a ne právě ze služby, kterou jsem měla v appce nastavenu...
|
Tweet |
Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace ze zákona (§ 64 odst. 8 zákona o elektronických komunikacích) nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat vrácení uhrazených peněžních prostředků. Pokud ale zákazník požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem, je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 2 měsíců ode dne jejího doručení. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den, paní Radimcová,
neznám podrobnosti ke konkrétní reklamaci, o které se zmiňujete, proto posílám obecnou odpověď.
Je pravda, že podání reklamace jako takové neznamená, že byste nemusela Vyúčtování zaplatit. To ostatně najdete i ve vyjádření dTestu.
Pokud jste podávala reklamaci (písemně nebo přes Reklamační formulář), jde o stanovisko Reklamačního oddělení, které je konečné. V případě, že jste ještě oficiální reklamaci nepodala, můžete to udělat např. přes https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.